یک فعال کارگری در شهرستان ری با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، نسبت به عواقب آن بر زندگی جامعه فرودست به ویژه کارگران و بازنشستگان هشدار داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی ترکاشوند گفت: دولت توان کنترل گرانی‌ها را ندارد و دود این وضعیت به چشم اقشار کم‌درآمد به ویژه کارگران و بازنشستگان می‌رود

وی با بیان اینکه دولت باید نظارت خود را بر قیمت تمام شده محصولات تولید شده بیشتر کند، افزود: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا سال بسیار سخت و دشواری برای همه بود. ویروس منحوس کرونا وضعیت اشتغال کارگران را تحت تاثیر قرار داده است. این وضعیت بسیاری از افراد را در سراسر جهان بیکار کرد و آنها را با مشکلات جبران‌ناپذیری روبه‌رو کرده است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه در بحران کنونی شیوه مدیریت بسیار مهم است و دولت قصد حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی را دارد که به قولی کرونازده شده‌اند، گفت: قطعا نباید همه تقصیرات را به گردن کرونا انداخت. باید حمایت‌هایی از کسب‌وکارها و کارگران آسیب‌دیده صورت پذیرد اما دولت باید مراقب باشد سوءاستفاده‌ای اتفاق نیفتد و افراد فرصت‌طلب از شرایط برای کسب منافع بیشتر نکنند.