نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس از مطالبه خود برای ساماندهی وضعیت کولبران از رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: آقای رئیسی به زودی سفری به کرمانشاه خواهند داشت و بر این اساس مطالبه مردم را نسبت به بازگشایی معابر کولبری، مطرح کردم.

آرش زره‌تن لهونی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: با توجه به سفر آقای رئیسی به استان کرمانشاه، دو مطالبه اصلی مردم شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر را درباره ساماندهی وضعیت کولبری و حقابه مردم منطقه خدمت رئیس دستگاه قضا مطرح کردم.

وی با بیان اینکه رفع معضل بیکاری در این منطقه جزو مطالبات اصلی مردم است، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی مردم حوزه انتخابیه من بیکاری است که رسیدگی به دو موضوع کولبری و حقابه برای کشاورزی و صنعت می‌تواند به کاهش آمار بیکاری کمک کند. زره‌تن‌لهونی ضمن اشاره به بحث کولبری در این شهرستان‌ها بیان کرد: بازگشایی دو مرز شوشمی و شیخ صالح که پروسه رسمی شدن آن در جریان است، می‌تواند به عنوان مرز مسافری رسمی مورد استفاده قرار بگیرد و موجب رونق منطقه شود اما تا آن زمان که امکان دارد کمی طولانی شود، نیاز داریم که معابر کولبری بازگشایی شوند.