نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس می‌گوید: زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال تولی‌پرس به شهرستان اشتهارد شنیده می‌شود و این واحد تولیدی به صورت نامحسوس در حال تعطیل شدن است. سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مشکلات شرکت تولی‌پرس گفت: به دلیل سوءمدیریت، کارگران تولی‌پرس با مشکلاتی بسیاری مانند عدم انعقاد قرارداد دست و پنجه نرم می‌کنند. از سوی دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال تولی‌پرس به شهرستان اشتهارد شنیده می‌شود و این واحد تولیدی به صورت نامحسوس در حال تعطیل شدن است.

نماینده قزوین در مجلس افزود: اگرچه بیشتر واحدهای تولیدی که براساس اصل 44 واگذار شدند، برند بوده و جزو بنگاه‌های تولیدی باسابقه هستند اما به دلیل سوءمدیریت وضعیت نامناسبی دارند و حق کارگر به راحتی در این واحدها تضییع می‌شود. وی اظهار کرد: به‌رغم پیگیری‌های بسیار برای رفع مشکلات شرکت تولی‌پرس، مدیران این واحد با بهانه‌هایی مانند خصوصی شدن و... از ارائه توضیحات سر باز می‌زنند. این نماینده مجلس با بیان اینکه واحدهای تولیدی برند جزو منافع و ثروت‌های ملی هستند، خاطرنشان کرد: واگذاری واحدهایی مانند تولی‌پرس و کنتورسازی براساس اصول نبود، در نتیجه این واحدها شرایط مناسبی ندارند. قوه قضاییه باید به این موضوع ورود کرده و زمینه استرداد آنها را فراهم کند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: شرکت تولی‌پرس در سال ۱۳۵۲ با ظرفیت سالانه تولید ۷۵ هزار تن انواع مواد شوینده شروع به فعالیت کرد و در ابتدای دهه ۶۰ به دلیل تقاضای بالای بازار و ظرفیت پایین تولید پودر در کشور، اقدام به افزایش ظرفیت تولید تا ۱۵۰هزار تن در سال کرد.

زرآبادی با بیان اینکه در سال ۷۹ با پذیرش و عرضه سهام تولی‌پرس در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد، تصریح کرد: کارخانه تولی‌پرس از ۲۷ مرداد ۹۷ به دلیل مشکل در تهیه مواد اولیه تعطیل شد و پس از آن در ۱۴ مهر ۹۷ بازگشایی شد اما به دلیل سوءمدیریت مجددا در ۲۸ مهر تعطیلی شد. وی با اشاره به تعداد کارگران شاغل در شرکت تولی‌پرس، گفت: تعداد کل کارگران شرکت ۳۱۱ نفر است که از این تعداد ۱۲ نفر به صورت قرارداد دائم و مابقی به صورت قرارداد موقت فعالیت می‌کنند.