متلاشی شدن باند 3 نفره  زنان جیب بر 

سه زن جیب بر که در جنوب تهران جولان میدادند توسط پلیس شناسایی شدند.

سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم گفت: با مراجعه تعدادی از زنان به کلانتری جوادیه مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و پول هنگام خرید از بازار، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری دزدان را در دستور کار قرار دادند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه در بررسی پرونده‌ها مشخص شد که سرقت ها در محدوده بازار بلورفروشان و خیابان صابونیان اتفاق افتاده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط سه زن که یکی از زنان ودو زن دیگر جوان هستند، انجام شده است و تعدادی از طعمه ها توانسته اند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: دزدان از شلوغی بازار سوء استفاده می کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال افرادی که برای خرید به آن محل مراجعه کرده بودند را از جیب شان سرقت می‌کردند.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: گشت زنی های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیان کلانتری 117 جوادیه آغاز تا اینکه ماموران موفق شدند، سارقان را هنگام پرسه زنی مشاهده و بلافاصله آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان افزود: جیب برها در کلانتری به 32 سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند و هرسه زن جیب بر با دستور بازپرس پرونده روانه زندان شده اند.

    


سرقت از خانه خاله با لباس زنانه 

دو پسر که با پوشش زنانه به خانه خاله دستبرد زده بودند به دام پلیس گرفتار شدند. تجسس ها نشان داد یکی از دزدان خواهر زاده زن تهرانی بود.

 سرهنگ سعید لشینی رئیس کلانتری جنت آباد در توضیح این خبر، بیان داشت: روز چهاردهم بهمن ماه سال جاری، راس ساعت 12 و نیم ظهر بود که طی تماس تلفنی از سوی خانمی، ماموران در جریان یک فقره سرقت از منزل در این محدوده قرار گرفتند و سریعا به محل برای انجام تحقیقات اعزام شدند. 

رئیس کلانتری 138 جنت آباد، گفت: بنابر شواهد موجود، دو دزد بدون تخریب در ورودی وارد خانه شده‌اند و پس از سرقت 3 سرویس طلای کامل، یک دستگاه پی اس فور و غیره از محل گریخته بودند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی ردپای یکی از اقوام صاحب خانه قوت گرفت و ماموران پلیس با دستور قضائی، وی را هنگام خروج اموال سرقتی از مخفیگاهش به همراه دیگر همدستش دستگیر کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان هنگام دستگیری سعی کردند از محل متواری شوند، افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته، هردو دزد دستگیر شدند.

کلانتر محله جنت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از متهمان خواهرزاده مالباخته است که با استفاده از یک کلید که از قبل تهیه کرده بود، وارد خانه شده و برای پنهان ماندن هویتش با استفاده از پوشش زنانه اقدام به این سرقت با همکاری همدستش کرده بوده است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دزد از محل دقیق اموال قیمتی با خبر بود، اظهار کرد : این دزد 26 ساله که با اقدام به موقع پلیس در سرقت از خانه خاله اش ناکام مانده، پنج شب قبل از وقوع جرم به خانه خاله اش به عنوان میهمان مراجعه کرده که در آنجا نیم ساعت کلید خانه گم و همین موجب شک مالباخته به خواهرزاده اش می شود.  وی ابراز داشت: ارزش طلاهای به سرقت رفته از این خانه 80 میلیون تومان است که کلیه اموال سرقتی به مالباخته بازگردانده شد.  بنابراین گزارش هر دو دزد که به مواد مخدر از نوع گل اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

    


قتل فجیع یک زن در پارک سنندج

مردی باچندین ضربه محکم آجر زنی را در پارک سنندج به قتل رساند. یکی از اهالی محل که سر صحنه قتل حاضر بود گفت: قاتل پس از ضرب و شتم زن جوان با ضربات متعدد چاقو از مرگ وی مطمئن‌ شد. وی می گوید: وقتی مردم حاضر در محل به کمک مقتول شتافته اند، قاتل مدعی‌شده که این زن همسر خودش است و نباید کسی جلو‌ بیاید و مردم را هم با چاقو تهدید به مرگ کرده است و پا به فرار می گذارد. پلیس سنندج ساعاتی بعد از دستگیری قاتل داخل شهر سنندج خبر داد.