گروه حوادث: یک پسر ماموریت داشت تا دوستش و زن همراه او را همه جا تعقیب کند و از آنها پنهانی عکس بگیرد.

راز این عکس‌ها زمانی فاش شد که زن جوان با پیشنهادهای شوم خواستگارش مواجه شد.

سایت همسریابی

 چندی پیش دختر جوانی آشفته و نگران به پلیس فتا تهران رفت از مزاحمت و تهدیدهای خواستگار مرموزش پرده برداشت.

دخترجوان که گریه می­کرد به افسر تحقیق گفت: در شبکه اجتماعی تلگرام و در یکی از کانال‌های همسریاب با پسر 29 ساله‌ای به نام رسول آشنا شدم و پس از مدتی گفتگو در شبکه تلگرامی و آشنا شدن بیشتر قرار به ملاقات حضوری در یک رستوران گذاشتیم.

وی ادامه داد:پس از اولین دیدار چند قرار دیگر برای شناختن بیشتر همدیگر در محل‌های تفریحی و دیدنی رفتیم و پس از مدتی وقتی شرایط پسر جوان را بررسی کردم با توجه به اینکه تفاهم زیادی در مسائل با هم نداشتیم و خواسته هایش مقداری از خط قرمزها عبور کرده بود به او جواب منفی دادم.

دختر جوان افزود: پسر جوان وقتی در برابر جواب منفی من قرار گرفت عکس‌های من که در رستوران ، کافی‌شاپ و محل‌های دیدنی با هم بودیم را برایم ارسال کرد و با تهدیدهایش شروع به ادامه دوستی و درخواست رابطه شوم و پول کرد.

دخترجوان با گریه گفت: رسول در ادامه با تهدیدهایش ادعا کرد اگر من درخواست های شومش را اجرا نکنم اقدام به انتشار تصاویرم در شبکه‌های مجازی می‌کند ترسیدم و تصمیم به شکایت گرفتم.

دستگیری 2 جوان مزاحم

با این ادعاها، ماموران با توجه به اطلاعات و مدارک پلیسی خیلی زود اقدامات فنی را آغاز کردند و موفق به دستگیری رسول شدند که در این مرحله پسر جوان ادعا کرد به خاطر خصومت و اینکه پس از یک مدت دوستی، دختر جوان جواب منفی به خواستگاری‌اش داده تصمیم به انتقامگیری گرفته است.

با راهنمایی‌های رسول  تیم پلیسی دوست وی به نام یاسر را که به صورت پنهانی اقدام به عکسبرداری و فیلمبرداری از دختر جوان و پسر خواستگار کرده بود را دستگیر کردند .

یاسر در بازجویی‌ها گفت: من دوست صمیمی رسول هستم وقتی او در سایت همسریابی با دخترجوان به نام ناهید دوست شد همان زمان از من خواست تا سرقرارهای او و ناهید باشم و با موبایلم پنهانی عکس بیندازم.

وی افزود: قرار نبود ناهید من را ببیند و رسول می‌خواست اگر ناهید بعد از آشنایی پا پس کشید یا خواسته‌هایش را برآورده نکرد با تهدید به انتشار عکس ها او را وادار به تسلیم کند و اصلا تصور نمی‌کردیم این دختر نزد پلیس برود.