قاتل خانم وکیل لنگرودی  در آستانه اعدام

وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پوررجبی- وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شد- از صدور حکم قصاص برای متهم این پرونده خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در این باره اظهار کرد: طبق رأی صادره از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان در خصوص متهم به قتل مرحومه فرزانه پوررجبی وکیل دادگستری و با استناد به ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی و همین طور ماده ۶۵ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، «علی. ر» متهم پرونده به لحاظ قتل عمدی مرحومه پوررجبی به یک بار قصاص نفس در ملاعام در محل ارتکاب قتل و به لحاظ حمل سلاح شکاری غیرمجاز به تحمل دو سال حبس و ضبط آن محکوم شد.

وی افزود: لازم به توضیح است که اجرای قصاص نامبرده منوط به تاییدیه (پرداخت) فاضل دیه از ناحیه خانواده مرحومه خواهد بود.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: این رأی قابل اعتراض است و بعد از اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود. بر اساس این گزارش، فرزانه پور رجبی ۳۱ تیرماه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری مقابل دادگستری لنگرود توسط شخصی که قبلاً رابطه کاری با او داشت کشته شد.

خرمشاهی ۳۰ مهرماه از صدور کیفرخواست برای متهم این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد. وی ۱۹ دی ماه از اعلام ختم رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: ظرف مهلت قانونی حکم پرونده صادر می‌شود.

    


اقدامات شوم زن آرایشگر  در سیرجان

دادستان سیرجان از پلمب یک آرایشگاه معروف زنانه به علت اقدامات خلاف قانون و جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی خبر داد.

محسن نیک‌ورز گفت: در پی اقدامات و بررسی‌های پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان مشخص شد یک آرایشگاه اقدام به برگزاری شوی عروس کرده و فیلم این مراسم را در اینستاگرام منتشر کرده است.

وی افزود: تصویر بدون پوشش خانم‌ها که در خارج از آرایشگاه حضور دارند نیز از طریق فضای مجازی منتشر شده است.

نیک ورز بیان داشت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه داشته و علاوه بر احضار متهم، افراد بیشتری مورد تحقیق قرار خواهند گرفت.

    


تفتیش پلیس مرموز فرجامی نداشت 

رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری یک مامور قلابی هنگام تفتیش خبر داد. 

 سرهنگ «رسول بهرامی» گفت: ساعت 23 شامگاه شنبه خبری به کلانتری اعلام شد که یکی از ماموران نظامی در حال تفتیش و بازجویی از فردی در محدوده خیابان مسیل منوچهری است، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد.

رئیس کلانتری 128 تهران نو با اشاره به اینکه هیچ یک از ماموران برای تحقیقات پلیسی اعزام نشده بود، احتمال این می رفت که فرد بازجو، مامور قلابی باشد، گفت: در اسرع وقت ماموران در محل حاضر شد و مشاهده کردند متهم با نشان دادن تجهیزات نظامی، خود را مامور معرفی کرده و در حال تفتیش از فردی می باشد. وی بیان داشت: در بازرسی از متهم تعدادی تجهیزات نظامی کشف و متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد.

    


دستگیری دزد خودروی یک زن

فرمانده گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو هنگام سرقت خبر داد. 

 سرگرد «منصور محمد پور» بیان داشت: ماموران هنگام گشت زنی در محدوده سطح حوزه متوجه دادخواهی زنی شدند که با یک مرد در حال درگیری بود و هر 2 نفر در کنار یک خودروی سواری ایستاده بودند. این مقام پلیسی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و به محل درگیری مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه زن جوان اظهار داشت که این مرد ضبط خودرواش را سرقت کرده است، تصریح کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود و اینکه ضبط خودرو از داخل خودرو خارج شده بود، فرد متهم تحت بازجوئی قرار گرفت و مشخص شد که خبر صحت دارد.