برادرکشی خونین در تهران بخاطر گوشی موبایل

پسر جوان در شرق تهران به خاطر گوشی موبایل با برادرش درگیر شد و سناریوی مرگباری را رقم زد.

ساعت 9 صبح دیروز، شنبه 13 بهمن ماه مسئولان بیمارستان الغدیر تهران در تماس با ماموران پلیس از انتقال جسد خونین پسر جوانی از سوی پدر و مادرش به بیمارستان خبر دادند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که پسر جوان از ناحیه پهلو و ساعد دست چپ هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. ماموران تجسس کلانتری 144 تهرانپارس پی‌بردند جوان 22 ساله توسط پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده اما این جوان قبل از رسیدن به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی و ضربات چاقو، داخل خودروی پراید پدرش به کام مرگ فرو رفته است. تیم پلیسی در این مرحله پدر خانواده را هدف تحقیق قرار دادند که وی در گام نخست ادعا کرد که پسرش از سوی افراد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته است اما تناقض‌گویی‌های پدر جوان کافی بود تا وی پرده از یک جنایت خانوادگی بردارد. پدر جوان گفت: ساعت 7 صبح 2 پسرم بخاطر گوشی موبایل با هم درگیر شدند که در این صحنه یکی از پسرانم با چاقو برادرش را هدف قرار داد و ابتدا فکر نمی‌کردیم این درگیری با مرگ پسرمان پایان گیرد اما وقتی متوجه خونریزی پسرم از ناحیه پهلو و دستش شدم به سرعت او را سوار بر خودرو به بیمارستان منتقل کردیم اما وقتی به بیمارستان الغدیر رسیدیم پزشکان مرگ پسر 22 ساله‌ام را اعلام کردند.

    


حمله خونین سگ ولگرد به کودک ساوه‌ای

حمله سگ ولگرد به یک کودک ۸ ساله در ساوه موجب مصدومیت شدید او از ناحیه گردن شد.

حمله یک قلاده سگ به یک کودک هشت ساله در خیابان طالقانی ساوه موجب مصدومیت وی از چند ناحیه به ویژه از گردن شده است. بنا بر اظهارات خانواده مصدوم، این کودک هشت ساله که به همراه پدربزرگ خود در خیابان در حال تردد بوده است مورد حمله وحشیانه یک قلاده سگ قرار می‌گیرد .

با اعزام کودک به بیمارستان شهید مدرس ساوه و انجام اقدامات درمانی خطر رفع شد.  بنابه این گزارش؛ در گازگرفتگی انسان توسط حیواناتی نظیر سگ هرچقدر فاصله محل گازگرفتگی به مغز نزدیک‌تر باشد، خطر بیشتری فرد مصدوم را تهدید می‌کند. 

    


واژگونی خونین سرویس مدرسه در شبستر

سرویس مدرسه‌ای در شبستر واژگون شد و هفت دانش آموز در این حادثه به شدت مصدوم شدند. صبح دیروز سرویس مدرسه‌ای در سه راهی شندآباد شهرستان شبستر با پیکان وانت تصادف کرد.

چهار مصدوم این حادثه که نیاز به مرکز درمانی تخصصی داشتند تحت اقدامات درمانی تیم اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

    


آخرین اقدام قضایی در پرونده جنجالی پزشک تبریزی

یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی از رسیدگی دوباره به پرونده موکلش در ۴ اسفندماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی خبر داد.

بابک بابازاده گفت: بعد از نقض حکم قصاص موکلم از سوی دیوان عالی کشور، پرونده به شعبه صادر کننده رأی بدوی اعاده و به برخی از نواقص در شعبه رسیدگی شد.

بر اساس این گزارش، ۱۷ مهر ماه سال ۹۵، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند که همزمان با مرگ دو تن از اعضای خانواده این پزشک و مسمومیت سایر اعضای خانواده‌، تحقیقات ویژه جنایی برای رمزگشایی از این پرونده جنجالی آغاز شد. پس از مدتی با بازداشت این پزشک، پرونده وارد فاز جدیدی شد و در نهایت کیفرخواست این پرونده فروردین سال ۹۶ صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

بابازاده با بیان اینکه حکم صادره قصاص متهم است، گفت: این پرونده دو شاکی دارد. یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ موکل است. در مورد فوت مادربزرگ، دایی موکلم تقاضای دیه کرده و در مورد همسر موکل نیز، اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند.