گروه حوادث: پسر نوجوان پس از دوستی اینترنتی در اینستاگرام با یک دختر، سناریوی شومی را به اجرا گذاشت.

این نوجوان پس از اجرای نقشه شیطانی‌اش با فیلم سیاهی که داشت دختر نوجوان را تسلیم خواسته های بی شرمانه خود کرد.

دخترفریب خورده که باورنداشت به چنین روزی گرفتار شود داروندارش را به پسرنوجوان داد.

پیام اینستاگرامی

اوایل دی ماه سال جاری بود که دختر نوجوانی مثل همیشه در شبکه اینستاگرام سرگرم دیدن صفحات دوستانش شد  که ناگهان یک پیام دوستی از سوی پسر نوجوانی به دستش رسید.

دختر نوجوان 17 ساله که بارها چنین پیشنهادهایی در صفحه اینستاگرامش داشت و خیلی ها را به صفحه دوستان خود اضافه کرده بود بازهم بدون هیچ فکری و دل نگرانی ای پیام دوستی را پذیرفت .

اما انگار این بار فرق داشت چرا که دختر نوجوان مرتب با پسرتازه وارد چت می‌­کرد و خیلی زود برای بین آنها روابط صمیمی‌­تر شد و همین شروع یک آشنایی در دنیای مجازی بود که خیلی عوافب تلخی داشت.

مدتی گذشت دختر نوجوان مرتب از سوی پسر نوجوان در اینستاگرام پیام دریافت می­‌کرد و به نوعی دل به این پیام‌­ها داده بود و تصور می­‌کرد این پسر می­‌تواند دوست خاص خوبی بوده باشد.

دختر نوجوان جواب پسر را داد و در ادامه پیام‌های دیگر بین دختر و پسر نوجوان ردوبدل شد و همین کافی بود تا بین این پسر و دختر نوجوان یک حس عاشقانه رقم بخورد.

ارتباط اینستاگرامی دختر و پسر نوجوان ادامه داشت و دختر نوجوان در این مدت به پسر اعتماد کرد و همه حرف‌ها و صحبت‌های او را ندیده پذیرفت تا اینکه پسر در نخستین قرار ملاقات دختر نوجوان را به خانه‌شان دعوت کرد.

قرار شوم

دختر نوجوان ابتدا برای رفتن به خانه پسر مخالفت کرد اما اصرارها و چرب‌زبانی‌های پسر نوجوان کافی بود تا دختر نوجوان با همه اعتمادی که به پسر اینترنتی کرده بود  به خانه او برود.

دختر نوجوان پای در خانه پسر نوجوان گذاشت و ابتدا همه چیز به شکل یک ملاقات و آشنایی بیشتر جلوه می‌کرد اما پس از دقایقی پسر با تهدید و کتک‌کاری دختر نوجوان را مجبور کرد تا در برابر خواسته سیاهش تسلیم شود.

دختر نوجوان التماس می‌کرد اما بی‌فایده بود و پسر نیت شوم خود را با تهدید و کتک‌کاری به اجرا گذاشت و پس از آن دختر نوجوان را از خانه‌شان بیرون کرد.

اخاذی کثیف

دختر نوجوان در حالیکه اشک می‌ریخت به خانه بازگشت و از ترس آبرویش سعی کرد این سناریوی تلخ را پنهان نگه دارد و با هیچ کسی در این مورد صحبت نکرد و این در حالی بود که دختر دیگر از سایه خودش هم می‌ترسید و دیگر نمی‌توانست به کسی اعتماد کند.

چند روز از این ماجرا گذشت تا اینکه پیام دیگری از سوی پسر شیطان صفت به دختر ارسال شد.

دختر نوجوان می‌ترسید پیام را باز کند اما چند پیام دیگر از سوی پسر به دستش رسید و وقتی دختر پیام را باز کرد در برابر فیلم سیاهی قرار گرفت که پسرنوجوان به صورت پنهانی از آن رابطه شوم فیلمبرداری کرده بود.

دختر نوجوان شوکه شده بود و هیچ حرفی نمی‌توانست بزند که پسر شروع به تهدید کرد و از او خواست تا برای حفظ آبرویش به او پول بدهد.

دختر اصرار می‌کرد که پسر دست از سرش بردارد اما بی‌فایده بود و پسر نوجوان که به صورت پنهانی اقدام به فیلمبرداری از صحنه سیاه کرده بود تهدید می‌کرد اگر برایش پولی واریز نشود اقدام به انتشار فیلم سیاه در شبکه‌های مجازی می‌کند.

دختر نوجوان وقتی دید پای آبروی خودش و خانواده‌اش وسط است به ناچار اقدام به فروش النگوی دستش به قیمت 7 میلیون تومان کرد وهمه پول النگو را به حساب پسر نوجوان ریخت و از خواست تا دیگر به او کاری نداشته باشد.

چند روزی از پسر خبری نبود اما او بار دیگر به دختر پیامک فرستاد و تهدید کرد باید به او دوباره پول بدهد و در غیر اینصورت فیلم‌های او در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

پایان اخاذی

دختر نوجوان درباره این ماجرای سیاه و اخاذی‌ها با یکی ازدوستانش صحبت کرد و با راهنمایی‌های او برای رهایی از این اخاذی و تهدیدها پذیرفت تا پای در اداره پلیس فتای تهران بگذارد و پرده از این سناریوی شوم برداشت.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس فتای تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند ودر با راهنمایی‌های دختر نوجوان خیلی زود خانه پسر در شمال غرب تهران ردزنی شد.

بدین ترتیب ماموران در عملیاتی غافلگیرانه پسر نوجوان را دستگیر کردند و این در حالی بود که پسر سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و دختر نوجوان قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

پسر نوجوان در اعترافاتش گفت: وقتی دختر نوجوان پای در خانه‌ام گذاشت وسوسه شدم و گوشی موبایلم را داخل اتاق جاساز کردم و سپس وقتی دختر نوجوان را تسلیم نیت شوم خود کردم از این صحنه‌ها فیلم گرفتم.

وی افزود: فکر می‌کردم دختر نوجوان وضعیت مالی خوبی دارد به همین خاطر تصمیم گرفتم از او اخاذی کنم و فکر نمی‌کردم او از ترس آبرویش به پلیس مراجعه کند و دستم رو شود.

بنا به این گزارش، پسر نوجوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.