قتل صاحب نمایشگاه ماشین در نقده

نزاع خونین در نقده منجر به قتل وحشیانه متصدی نمایشگاه ماشین شد.

سید صادق بهادری، دادستان نقده در خصوص قتل وحشیانه یک نفر در این شهرستان گفت: روزسه شنبه 11 دی ماه سال جاری با مراجعه افرادی به نمایشگاه اتومبیل در نقده، نزاع و درگیری با متصدی بنگاه منجر به فوت متصدی شد.

وی با بیان اینکه جزئیات پرونده محرمانه است، ادامه داد: درگیر شدگان در صحنه جرم، دستگیر و در حال بازپرسی هستند.

بهادری با بیان اینکه علت مرگ مرد مشخص نیست و عنوان قتل احراز نشده است، تصریح کرد: پرونده در مرحله تحقیقات بوده و با اعلام گواهی پزشکی قانونی، علت مرگ اعلام و تحقیقات روند خود را ادامه خواهد داد.

    


تیرباران مرد جوانی در خیابان آرایشگر دزفول

مرد جوان در اقدامی هولناک با تفنگ شکاری مرد جوانی را در یک آریشگاه مردانه به یک قدمی مرگ کشاند.

روز سه شنبه 11 دی ماه سال جاری صدای تیراندازی در شهر کوپیته شهرستان دزفول ماموران پلیس را به محل تیراندازی کشاند و با مرد جوانی در آرایشگاه مردانه که از ناحیه صورت و پا هدف گلوله‌های تفنگ شکاری قرار گرفته بود روبرو شدند.

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دزفول برای دستگیری عامل این تیراندازی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که مرد جوانی با تفنگ شکاری اقدام به تیراندازی به مغازه آرایشگاه مردانه کرده که در این ماجرا مرد جوانبه شدت زخمی شده است.

ماموران در اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود عامل این تیراندازی را که مرد جوانی به نام حمید بود شناسایی کردند و عملیات پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد.

تیم پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و در عملیاتی غافلگیرانه مرد مسلح دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی تفنگ شکاری و خودروی پراید که با آن در صحنه تیراندازی حاضر شده بود به دست آمد.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

    


جوان اصفهانی در پیست اسکی قطع نخاع شد

جوان اصفهانی که برای تیوپ‌سواری به پیست اسکی فریدونشهر رفته بود، دچار عارضه قطع نخاع شد. این جوان ٢٨ ساله به سبب پرت‌ شدن از روی تیوب و ضربه وارده دچار شکستگی کمر و ضایعه نخاعی شد.

با توجه به این‌که ٩٠درصد مصدومان در اثر تیوپ‌سواری آسیب می‌بینند، تیوپ‌سواری در پیست اسکی فریدونشهر ممنوع است. پیست اسکی یک کیلومتری فریدونشهر دارای شیب ٣٥درصدی است و تمام امکانات تفریحی و رفاهی برای علاقه‌مندان به این ورزش فراهم شده است. 

پیست اسکی فریدونشهر با ارتفاع ٣‌هزار متر مرتفع‌ترین پیست اسکی فلات مرکزی ایران است و سالانه ٣٠هزار نفر از امکانات این پیست اسکی استفاده می‌کنند.

    


خودکشی تلخ زن مطلقه در رودخانه بهمنشیر آبادان

زن جوان پس از جدایی از شوهرش در تصمیمی عجیب به رودخانه بهمنشیر پرید و به زندگی خود پایان داد.

اوایل هفته گذشته ماموران پلیس آبادان در جریان ناپدید شدن زن جوانی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای جستجو و ردیابی زن جوان وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که زن جوان پس از جدایی از شوهرش در کنار خانواده‌اش زندگی می کرده تا اینکه صبح روز دوشنبه 10 دی ماه از خانه خارج و دیگر بازنگشته است. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه جسد زن جوان که در رودخانه بهمنشیر اقدام به خودکشی کرده بود پیدا شد.

بنا به این گزارش، جسد زن جوان برای تحقیقات و بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.