گروه حوادث: شرور خطرناک آخرین بار که از زندان آزاد شد در اقدامی وحشیانه، چند مرد جوان را که در حال استراحت در فضای سبز پارک بودند به آتش کشید تا خوشگذرانی کند..

این شرور خطرناک با فیلمبردای از صحنه‌های شیطانی و آزار و اذیت پسر جوانی آن را برای دوستانش در محل پخش کرده است.

فیلم های وحشت آور

چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان انتشار تصاویر و فیلم‌های عجیب یک اقدام آتش شرور جوان قرار گرفتند. ماموران در بررسی فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مشاهده کردند که جوان 30 ساله‌ای همراه دوستانش و در حالی‌که یک شیشه الکل به دست دارد به سراغ افرادی که در فضای سبز تهران در حال استراحت هستند رفته و اقدام به آتش زدن آنها می‌کنند و همدست جوان خشن نیز با فیلمبرداری از این صحنه‌ها شروع به خندیدن می‌کند و سپس همگی پا به فرار می‌گذارند.

دستور ویژه رییس پلیس 

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران با توجه به حساس بودن پرونده دستور تشکیل تیم ویژه‌ای برای دستگیری عاملان این آتش افروزی‌ها را صادر کرد که در ادامه تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند. در حالیکه فیلم‌های آتش افروزی جوان خشن در فضای مجازی پخش شده بود افراد زیادی با ماموران پلیس تهران تماس گرفتند و عامل این اقدام وحشیانه را به پلیس معرفی کردند که مشخص شد این جوان یکی از مجرمان سابقه‌دار است.

مهدی کیست؟

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات خیلی زود پی بردند مهدی 33 ساله که اقدام به آتش‌افروزی مردم کرده یکی از مجرمان سابقه‌دار  است که در زمینه قدرت نمایی، آزار و اذیت جنسی بارها دستگیر شده و به زندان رفته است. بررسی ها نشان از آن داشت که مهدی نخستین بار در سال 85 به خاطر درگیری دستگیر شده و پس از آزادی در همان سال به خاطر کتک کاری خونین روانه زندان شده است و در ادامه شرارت ها در سال 86 به خاطر سرقت سال 87 به خاطر تخریب و قدرت نمایی با  چاقو و ورود به یک خانه، سال 89 به خاطر سرقت با قصد آزار و اذیت، و همان سال باز به خاطر درگیری، سال 95 به اتهام زورگیری خشن، سال گذشته نیز با اتهام درگیری، زورگیری های خیابانی و در آخر به اتهام تخریب عمومی و اخلال در نظم و آرامش عمومی دستگیر و روانه زندان شده است.

دستگیری شرور آتش افروز

کارآگاهان با توجه به اطلاعات به دست آمده و اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه مهدی شدند و بامداد پنج شنبه 15 آذر ماه سال جاری ،این شرور خطرناک را در حال استراحت دستگیر شد.

اعتراف

مهدی همان ابتدا دو همدست دیگر را که اکبر 21 ساله و محمود 18 ساله که در این آتش‌افروزی ها حضور داشتند را لو داد که ماموران نیز در دو عملیات همزمان این دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

تجاوز شیطانی

تحقیقات پلیسی از متهمان ادامه داشت که صبح روز پنج شنبه پسر جوانی با حضور در اداره پلیس آگاهی تهران از سناریوی سیاهی پرده برداشت.

پسر جوان به ماموران گفت: مهدی با تهدید و قدرت نمایی همراه دو تن از دوستانش مرا به زور سوار بر خودرو کرده و به بیابان‌های اطراف اتوبان تهران - قم منتقل کردند.

وی افزود: مهدی با تهدید چاقو مرا هدف آزار و اذیت قرار داد و این در حالی بود که دوستانش از این صحنه سیاه و شیطانی فیلمبرداری می‌کردند و بعد از آن این تصاویر را برای بچه‌های محل ارسال کردند که باعث بی‌آبرویی من در محل زندگی‌ام شده است.

مهدی پس از دستگیری به آتش افروزی چند مرد که در فضای سبز در حالی استراحت بودند اعتراف کرد و علت این کارش را با دوستانش خوشگذرانی و خندیدن به مردم اعلام کرد.

بنا به این گزارش، با توجه به شرارت‌ها و اقدامات شیطانی مهدی، بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 33 تهران دستور داد تا متهم برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌ و شناسایی طعمه‌هایش در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.