گروه حوادث: مشاور تحصیلی دختر 18 ساله به بهانه انتخاب رشته کنکور سراسری او را به خانه کشاند و نقشه شیطانی اش را به اجرا رساند.

چندی قبل دختر تهرانی با حضور در اداره پلیس از گرفتار شدن در دام یک مشاوره تحصیلی شیطان صفت خبر داد. دختر جوان در حالی که اشک می ریخت به ماموران گفت: بعد از قبولی در کنکور سراسری محمود که مشاوره تحصیلی ام بود اصرار داشت که برای انتخاب رشته به خانه اش بروم و زمانی‌که وارد خانه‌اش شدم هدف آزار و اذیت مرد شیطان صفت قرار گرفتم.

همین کافی بود تا قاضی شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران با توجه به حساس بودن پرونده دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری مرد شیطان صفت وارد عمل شوند.

شیطانگاه مشاور تحصیلی

کارآگاهان در گام نخست دختر 18 ساله را هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: پس از پایان آزمون کنکور سراسری ، مردی با نام محمود برای مشاوره تعیین رشته بارها با خانه مان تماس گرفت و پس از چند جلسه مشاوره تلفنی که همه حق الزحمه آن را نیز به صورت کامل به حسابش واریز کردم برای تعیین رشته کنکور با من تماس گرفت.

وی افزود: محمود چند بار با من تماس گرفت و در کانال تلگرامی نیز پیام هایی ارسال می کرد که برای تعیین رشته به خانه اش در خیابان پاسداران بروم.

من که به مشاور تحصیلی ام در این مدت اعتماد داشتم به خانه اش رفتم اما پس از خوردن آبمیوه مسموم بیهوش شدم و پس از دقایقی که حال خوبی نداشتم متوجه شدم که محمود قصد آزار و اذیتم را دارد به همین خاطر در برابر خواسته مرد شیطانی مقاومت کردم اما محمود با کتک کاری و در حالی که نیمه بیهوش بودم نقشه شومش را به اجرا رساند. دختر جوان گفت: محمود پس از اجرای نقشه اش مرا از خانه بیرون آورد و در خیابان رها کرد.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با راهنمایی های دختر جوان خانه محمود 34 ساله را در خیابان پاسداران شناسایی کردند اما وقتی برای دستگیری وی دست به کار شدند پی بردند که این مرد پس از اجرای نقشه شومش پا به فرار گذاشته و ناپدید شده است.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این شاخه از تحقیقات خانه محمود را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه روز دوشنبه 2 مهر ماه سال جاری محمود برای سرکشی به خانه اش بازگشت. ماموران در این مرحله با شناسایی محمود وی را در عملیاتی غافلگیرانه قبل از ورود به خانه اش دستگیر کردند.

محمود پس از دستگیری سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی در برابر دختر جوان قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و از اقدام شیطانی اش پرده برداشت.

مرد جوان به ماموران گفت: پس از اجرای نقشه ام به مسافرت رفتم و فکر نمی کردم دختر جوان شکایت کند و زمانیکه به خانه بازگشتم دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، محمود پس از اعتراف به اقدام شیطانی اش به دستور قاضی پرونده روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده سیاه ادامه دارد.