گروه حوادث: مرد شیطان صفت سوار بر خودروی پژو 405 برای دختر جوان که از محل کارش خارج شده بود توطئه شومی کشید بود.

روز 24 آبان ماه سال جاری دختر جوانی با حضور در شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای گرفتار شدن در دام راننده شیطان صفت پرده برداشت.

دختر جوان به بازپرس سهرابی گفت: ساعت 21 چهارشنبه 23 آبان ماه سال جاری بری رفتن از محل کارم به خانه در میدان آزادی منتظر تاکسی بودم که خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ جلوی پایم توقف کرد و چون فکر می‌کردم مرد جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شدم.

وی افزود: خودرو به سمت یافت‌آباد در حال حرکت بود و همه چیز عادی به نظر می‌رسید که ناگهان راننده شیطان صفت مسیرش را تغییر داد که از راننده خواستم توقف کند اما مرد شیطان صفت به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و به مسیرش ادامه داد تا اینکه در یک خیابان خلوت توقف کرد.

دختر جوان ادامه داد: در این صحنه راننده خشن با چاقو به سمتم حمله کرد و ابتدا مرا به باد کتک گرفت و سعی داشت نقشه شومش را اجرا کند که در برابرش مقاومت کردم اما مرد شیطان صفت گردنم را فشار می‌داد به حدی که احساس خفگی کرده بودم اما دست از مقاومت بر نداشتم تا اینکه در یک لحظه توانستم خودم را از زیر دست مرد شیطان صفت بیرون بکشم و با صدای بلند در خیابان از مردم درخواست کمک کردم.

وی گفت: مرد جوان در این صحنه وقتی دید اهالی محل برای کمک به سمت من در حال حرکت هستند سوار بر خودرویش پا به فرار گذاشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سهرابی برای دستگیری راننده شیطان صفت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست خیابانی را که دختر جوان توانسته بود از دست راننده خشن فرار کند را مورد  بررسی قرار دادند و خیلی زود با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته خیابان خلوت شماره پلاک خودروی مرد شیطان صفت به دست آمد.

در این مرحله تصویر صاحب خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ از سوی دختر جوان شناسایی شد و ماموران در بررسی سوابق امیر 33 ساله پی بردند که این مرد یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه آزار و اذیت و سرقت است.

همین کافی بود تا ماموران صبح روز 9 صبح یکشنبه 11 آذر ماه در عملیاتی غافلگیرانه امیر را که قصد سوار شدن بر خودروی 405 داشت دستگیر کردند.

امیر که دارای همسر و فرزند است پس از دستگیری به اقدام شومش برای آزار و اذیت دختر جوان اعتراف کرد و گفت: چندی قبل با پراید در خیابان ها مسافرکشی می‌کردم اما مدتی است که یک پژو 405 نقره‌ای خریدم و با آن کار می‌کنم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به سوابق متهم خواست تا کسانیکه هدف آزار و اذیت راننده خودروی 405 نقره‌ای رنگ قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهم به اداره 16 پلیس آگاهی آبادان مراجعه کنند.