قتل عام خانوادگی در کرمانشاه

مردی در کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود،مادر وبرادرناتنی اش پایان داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ بعدازظهر سه شنبه و در شهرک الهیه به دنبال بالا گرفتن اختلافات خانوادگی میان اعضای یک خانواده رخ داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی ادامه داد: در این حادثه جوانی ۲۴ ساله پس از جر و بحث با اعضای خانواده خصوصا مادر ۴۳ ساله و برادر ناتنی ۱۹ ساله‌اش، با اسلحه‌ای که در اختیار داشته اقدام به شلیک به سمت آنها کرده و موجب مرگ هر دو نفرشان شد. او خاطرنشان کرد: فرد ضارب در ادامه رفتار جنون‌آمیزش، به سمت خود شلیک و به زندگیش خاتمه داد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، عموم شهروندان بخصوص جوانان را به خویشتن‌داری دعوت کرد و گفت: راه‌حل اختلافات خانوادگی هر قدر که بزرگ هم باشد چنین رفتارهایی نیست.

وی در پایان یادآوری کرد: مرکز مشاوره و روانشناسی پلیس کرمانشاه واقع در معاونت اجتماعی استان آماده است تا در طول هفته و در ساعات اداری خدمات مشاوره‌ای رایگان به عموم شهروندان جهت حل مشکلات آن‌ها ارائه کند.

    


سوزاندن دخترجوان توسط 4 شرور  در هند

4 مرد خشن که دختر جوانی را دزدیده و آزار داده بودند، پس از شکایت این دختر او را در آتش زنده زنده سوزاندند. پلیس اعلام کرده است که دختر 20 ساله دو روز قبل توسط 4 شرور محله زندگی اش ربوده شده بود.

این دختر پس از رهایی از چنگال این شیطان صفت ها خودش را به پلیس رساند و از آنان شکایت کرد. مردان خشن که در پلیس محلی ارتباط داشتند پس از اینکه از شکایت این دختر مطلع شدند او را مجدد دزدیده و زنده زنده به آتش کشیدند.  جسد سوخته این دختر در منطقه سیتاپور ایالت اوتارپرادش پیدا شده است.  متهمان از همسایگان و آشنایان زن قربانی هستند به همراه 3 مأمور پلیس دستگیر شدند. این 3 مامور همچنین به‌دلیل کم کاری و ارتباط با مردان خشن از کارشان تعلیق شده‌اند.

    


دستگیری عوامل نزاع  دسته‌جمعی در کرمانشاه

 پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی که در چهار راه بسیج این شهر اقدام به درگیری و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در چهار راه بسیج بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشاهده شد که 13 نفر از شهروندان به علت اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیری پیدا کرده و تعدادی از آن ها مجروح شده اند. سرهنگ براری افزود: تمامی افرادی که در این نزاع دسته جمعی شرکت داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

    


این مرد بازار شیراز را به هم ریخته بود!

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار لوازم یدکی خودرو و کشف 15 هزار قطعه انواع لوازم یدکی به ارزش 26 میلیارد و 619 میلیون ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار «احمدعلی گودرزی» بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، روز سه شنبه ماموران پلیس آگاهی استان از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو مطلع و موضوع را  به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 15هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو که احتکار شده بود شدند. سردار گودرزی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان 26 میلیارد و 619میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به همین منظور و با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمپ و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.