گروه حوادث: ابلیس جوان وقتی از زندان آزاد شد دسیسه شکار دختران تهرانی را طراحی کرد.

او با ارابه سیاه خود به سراغ دختران می‌رفت و در محدوده های خلوت و تاریک اتوبان‌های تهران آنها را تسلیم نیت شیطانی خود می کرد.

گریه های دختر فریب خورده

روز 5 مهرماه سال جاری بود که دختر جوانی گریان و آشفته خود را به پلیس تهران رساند و درحالیکه اشک هایش امان نمی داد پرده از سرنوشت شوم خود برداشت.

ماموران از این دختر شنیدن که در دام شیطانی جوان فریبکاری افتاده است.

قرار شوم

دختر جوان در حالیکه مضطرب و وحشت زده بود به افسر پلیس گفت:با پسر جوانی که در فضای مجازی آشنا شده بودم قرار ملاقات داشتم اما او نقشه داشت من را به خیابانی خلوت کشاند و در آنجا در اقدامی تلخ هدف نیت شیطانی او قرار گرفتم.

پلیس تخصصی

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران که در زمینه پرونده‌های تجاوز تخصصی عمل می کنند به دستور قاضی شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران برای دستگیری عامل این اقدام شیطانی وارد عمل شدند.

جزییات قرار شیطانی

دختر جوان که نگار نام دارد در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: هفته گذشته در شبکه مجازی badoo با پسر جوانی که دانیال نام داشت آشنا شدم و پس از مدتی قرار شد برای آشنایی بیشتر همدیگر را ملاقات کنیم.

وی افزود: ساعت 5 عصر چهارشنبه 4مهرماه با دانیال در چهارراه جهان کودک قرار ملاقات داشتم و در حالیکه منتظر یک جوان شیک پوش بودم دانیال با من تماس گرفت و ادعا کرد که سوار بر خودروی پژو 206 مشکی رنگ است که به سمت خودرویش رفتم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی سوار بر خودروی دانیال شدم او هیچ شباهتی به عکس و تصاویرش در فضای مجازی نداشت و تازه فهمیدم در این مدت دانیال با نام و تصاویر دروغین مرا فریب داده است که خودرو شروع به حرکت کرد که از او خواستم در کنار خیابان توقف کند اما بی فایده بود.

ترسیده بودم و خواستم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم که متوجه شدم درها قفل شده و دانیال بدون توجه به التماسم به مسیرش در اتوبان ادامه داد تا اینکه در منطقه لویزان وارد یک خیابان خلوت شد و خودرو را متوقف کرد.

سعی داشتم از خودرو پیاده شوم اما دانیال چاقویی که همراهش بود به سمتم گرفتم و پس از اینکه مرا به باد کتک گرفت نیت شوم خود را در تاریکی و خیابان خلوت به اجرا گذاشت و پس از اقدام سیاه به سمت میدان رسالت رفت و داخل یک کوچه مرا از خودرو پیاده کرد و به سرعت پا به فرار گذاشت.

ردیابی ابلیس

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران با این سرنخ ها در گام نخست تحقیقات برای شناسایی عامل این اقدام شیطانی به چهره‌نگاری با راهنمایی های نگار دست زدند و آلبوم مجرمان قدیمی را پیش روی نگار قرار دادند.

خیلی زود دختر فریب خورده که با دیدن عکس دانیال بین مجرمان خطرناک وحشت زده شده بود او را به کارآگاهان معرفی کرد و مشخص شد دانیال اسم دروغین ابلیس بوده  و این پسر سابقه دار سعید 33 ساله است که در سال 94 نیز به خاطرآدم ربایی شیطانی دستگیر و برابر رأی شعبه 1071 محکوم وروانه زندان شده بود . 

زندگی پنهانی

با شناسایی شدن سعید . م توسط دختر جوان ، کارآگاهان به محل خانه وی در خیابان مدادن رفتند و در تحقیقات میدانی پی بردند که جوان شیطان صفت  با آزادی از زندان خانه‌اش را تخلیه کرده و زندگی پنهانی‌ای دارد.

سناریویی در ارابه ابلیس

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کارکارآگاهان قرار داشت که روز 7مهرماه ماموران با دختر جوان دیگری روبرو شدند که گریه کنان از سرنوشت شوم خود در ارابه ابلیس پرده برداشت.

این دختر به ماموران اداره 16 پلیس آگاهی گفت که به عنوان مسافر سوار یک پژو 206 مشکی رنگ شده است که راننده  آن پس از تغییر دادن و انحراف مسیر وقتی در برابر اعتراضات او قرار گرفته است ابتدا با چاقو او را تهدید کرده و زمانی که دیده این دختر مسافر حاضر به تسلیم نیست او را به باد کتک گرفته تا به نیت شوم خود برسد.

این دختر که سمیرا نام دارد به کارآگاهان گفت : ساعت 9 شب شنبه 6 مهرماه در مسیر بازگشت از محل کار به خانه، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک 206 مشکی نزدیک شد و مدعی شد که مسافرکش است .

وی افزود: به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم اما پس از گذراندن مسیر کوتاهی ، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام علی حرکت کرد. به خارج شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان راننده چاقویی را از زیر صندلی خارج کرد و مرا با آن تهدید کرد . سرم را محکم به شیشه و درخودرویش می کوبید به طوری که دچار سرگیجه و سردرد شدیدی شده بودم . 

سمیرا گفت: خیلی تقلا کردم تا نجات پیدا کنم اما راننده پژو 206 با تهدید چاقو و کتک زدن شدید من را تسلیم نیت شوم خود کرد. او وقتی کارش تمام شد باز به همین اقدام بسنده نکرد و با سرقت 250 هزار تومان همرام مرا در گوشه ای از اتوبان ، از ماشین پیاده کرد و پا به فرار گذاشت . 

ردیابی ارابه سیاه

کارآگاهان که می دیدند سعید سوار بر ارابه سیاه به اقدامات شیطانی دست می زند با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودرو 206 مشکی شدند و توانستند به ردپایی از ابلیس در یک محدوده جغرافیایی خاص برسند.

کارآگاهان پاتوق سعید درخیابان سمنگان منطقه نارمک تهران در یک نمایشگاه خرید و فروش خودرو را به دست آوردند و این نمایشگاه اتومبیل تحت کنترل نامحسوس کارآگاهان قرار گرفت .

دستگیری ابلیس

سرانجام ساعت 17 غروب چهارشنبه 25مهرماه سال جاری در حالی که سعید قصد فروش خودرو 206 خود را داشت ماموران پلیس توانستند در اقدامی غافلگیرانه  وی را دستگیر و این درحالی بود که در زمان دستگیری ، سعید با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت تا با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که ناکام ماند. سعید که کارنامه سیاهی پیش روی پلیس دارد وقتی درباره اقدامات شیطانی‌اش تحت بازجویی قرار گرفت ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد اما با دیدن 2 دختر وحشت‌زده جلوی رویش چاره ای جز اقرار ندید. این ابلیس گفت: ابتدا در دنیای مجازی خودم را دانیال معرفی کرده و با دختری دوست شدم تا توانستم او را به دام بکشم اما بعد دیدم خیلی باید برنامه‌ریزی کنم و بهترین روش برای اجرای نقشه هایم شکار در قالب مسافرکشی است.

بنابه این گزارش؛ تجسس ها درباره دیگر اقدامات سعید ادامه دارد تا اگر دختران بیشتری در دام کثیف او افتاده اند شناسایی شوند.