گروه حوادث: 2 جوان شیک‌پوش برای انتقام‌گیری از یک کینه قدیمی با خودروی لوکس به سراغ دختران می‌رفتند. این دزدان پولدار فقط گوشی‌های موبایل دختران را به سرقت می‌بردند.

سرقت شیک

چندی قبل دختر جوانی با چهره‌ای آشفته و سراسیمه خود را به اداره پلیس رساند و از ماجرای گرفتار شدن در دام فریبکاری 2 جوان شیک پوش پرده برداشت.

دختر جوان به ماموران گفت:من در این شهر دانشجو هستم و هر هفته 2 بار با ماشین خودم از تهران به اینجا می آیم.

وی افزود:امروز سوار بر خودرو در خیابان پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که 2 جوان شیک پوش سوار بر خودروی لوکس در کنار خودرویم توقف کردند و یکی از آنها با چرب زبانی خواست تا شیشه خودرو را پایین دهم.

ابتدا به حرف‌های پسر جوان بی‌توجه بودم اما خودروی لوکس آنها  مرا فریب داد و شیشه را به آرامی پایین دادم و در همین لحظه چراغ سبز شد و جوان شیک پوش از من خواست بعد از چهارراه در کنار خیابان توقف کنم.

وی افزود: من که کنجکاو شده بودم در کنار خیابان توقف کردم و پسر جوان با پای پیاده به سمت خودرویم آمد و به آرامی و مودبانه شروع به صحبت کرد و خواست تا شماره تلفنش را در گوشی‌ام ثبت کنم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی فهمیدم پسر جوان قصد مزاحمت دارد برای اینکه او را از خودرو دور کنم گوشی موبایلم را از داخل کیفم در آوردم که شماره موبایل پسر جوان را در گوشی‌ام ثبت کنم در همین لحظه پسر جوان گوشی گرانقیمتم را از دستم قاپید و به سرعت به سمت خودروی لوکس‌شان رفت و سوار بر آن پا به فرار گذاشت.

طعمه دزدان شیک‌پوش ادامه داد: باور کنید همه این اتفاقات در یک چشم برهم زدن صورت گرفت و آنقدر شوکه شده بودم قدرت فریاد زدن نداشتم.

تجسس های پلیسی

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری 2 سارق شیک پوش وارد عمل شدند و در گام نخست پی بردند چند دختر جوان دیگر طعمه این دزدان فریبکار قرار گرفته‌اند.

ردیابی دزدان

ماموران در این شاخه از تحقیقات به محل سرقت رفته و دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل‌های سرقت را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود شماره پلاک خودروی لوکس 2 جوان شیک به دست آمد.

ماموران در این شاخه از تحقیقات با توجه به شماره پلاک خودروی دزدان توانستند صاحب خودرو را که مرد میانسالی بود شناسایی کنند.

مرد میانسال که یک تاجر ثروتمند است وقتی شنید با خودروی لوکس او سرقت شده ادعا کرد که خودرویش بیشتر در اختیار یکی از فرزندانش است که همین کافی بود پسر جوان از سوی ماموران دستگیر شود.

انگیزه عجیب

جوان شیک پوش ابتدا خود را در ماجرای گوشی قاپی بیگناه می‌دانست اما وقتی از سوی یکی از دختران شناسایی شد و به ناچار لب به سخن باز کرد.

آرش به ماموران گفت: من در سرقت‌ها هیچ نقشی نداشتم و یکی از دوستانم به نام امیر عامل اصلی این دزدی‌ها است.

وی گفت: من هیچ نیازی به پول گوشی‌های سرقتی نداشتم و امیرعلی نیز وضعیت مالی خوبی دارد و مدتی است شروع به مصرف مواد مخدر گل کرده و برای هیجان و انتقام‌گیری از دختران دست به سرقت گوشی آنها می‌زد.

دستگیری دزد کینه‌ای

ماموران خیلی زود با اقدامات فنی و اطلاعاتی که از آرش به دست آورده بودند خانه امیرعلی را شناسایی کنند و در عملیاتی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد.

امیرعلی که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: همیشه در زندگی‌ام سعی می‌کردم شیک پوش باشم و خوش گذرانی کنم و تا وقتی که خودروی لوکس زیر پایم بود دختر مورد علاقه‌ام همیشه مرا دوست داشت و همیشه در کنارم بود اما پدرم بخاطر یک معامله سنگین مجبور شد خودروی لوکسم را بفروشد و مدتی بدون ماشین بودم و از همان زمان بود که دختر مورد علاقه‌ام از من فاصله گرفت.

وی افزود: مدتی از این ماجرا گذشت و دختر مورد علاقه‌ام خواست که به دوستی‌مان پایان دهم و از آن زمان بود که شروع به مصرف مواد مخدر گل کردم و هر روز به فکر انتقام‌گیری از دخترها بودم.

جوان شیک پوش ادامه داد: وقتی سوار بر خودروی لوکس آرش بودم و دیدم که بعضی از دخترها چراغ سبز نشان می‌دهند به خاطر اینکه می‌دانستم آنها شیفته خودرویمان هستند نه خودمان تصمیم گرفتم برای آنها درس عبرت شوم.

امیرعلی گفت: آرش ابتدا با تصمیمی که داشتم مخالفت می‌کرد اما با اصرارهای من پذیرفت تا در این ماجرا همراهی‌ام کند به همین خاطر وقتی در خیابان پرسه می‌زدیم به سراغ دخترها می‌رفتیم و من بهانه شماره دادن از خودرو پیاده می‌شدم و به سراغ آنها رفته و وقتی طعمه‌هایمان قصد ثبت کردن شماره تلفنم را در گوشی موبایلشان داشتند در یک لحظه اقدام به قاپیدن گوشی موبایلشان می‌کردم و به سرعت سوار بر خودروی آرش می‌شدم.

وی ادامه داد: امیرعلی خودرو را در کوچه‌های خیابان اصلی پارک می‌کرد که به راحتی فرار کنیم و کسی شماره پلاک خودرویمان را برندارد اما هیچ وقت به فکر دوربین مداربسته نبودیم و فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم.

امیرعلی در پایان گفت: همه گوشی‌های سرقتی در خانه نگه داشتم و هیچ تصمیمی برای از بین بردن یا فروختن آنها نگرفتم.

بنا به این گزارش، 2 پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.