گروه حوادث: پسر جوان در رقابت عاشقانه دست به قتل خیابانی زد و پا به فرار گذاشت.

پس از 9 ماه پلیس با تقاضای انتشار عکس قاتل فراری از مردم کمک خواست تا در ردیابی مخفیگاهش همکاری کنند.

فریاد زنانه

عقربه ها ساعت 5 عصر 11 دی ماه سال گذشته را نشان می‌داد که صدای درگیری چند جوان در خیابان نبرد، خیابان علامه شمالی اهالی محل را از خانه‌هایشان بیرون کشید و هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان فریادهای مادرانه زنی به گوش رسید.

مادر جوان در حالیکه فرزندش را به آغوش گرفته بود از مردم می‌خواست تا با پلیس و تیم‌های امدادی تماس بگیرند.

خیلی زود امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و مرگ پسر 26 ساله را تایید کردند و در ادامه ماموران کلانتری 132 نبرد ماجرای قتل خونین پسر جوان را به بازپرس سجاد منافی‌آذر در شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند.

گریه‌های مادر مقتول

بازپرس ویژه قتل در ادامه همراه تیم تشخیص هویت و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تجسس‌های پلیسی پای در صحنه جرم گذاشتند.

بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت پسر جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

مادر این جوان در حالیکه اشک می‌ریخت به ماموران گفت: داخل خانه بودیم که ساعت 3 ظهر پسرم با صدای گوشی موبایلش از خواب بیدار شد و شروع به صحبت کرد و پسرم در حالیکه عصبانی بود گوشی موبایل را قطع کرد و لباس‌هایش راتن کرد که از خانه بیرون برود.

وی افزود: وقتی پسرم می‌خواست از خانه خارج شود علت عصبانیتش را پرسیدم که ادعا کرد موضوع مهمی نیست، از او خواست صبر کند تا برادرش بیاید و همراهش باشد اما پسرم اصرار داشت که موضوع به خودش مربوط است و نمی‌خواهد کسی در آن دخالت داشته باشد.

مادر جوان گفت: هنوز دقایقی نگذشته بود که صدای درگیری و داد و فریاد از کوچه به گوش رسید که سراسیمه خودم را به بیرون خانه رساندم و با پسرم که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدم و وقتی امدادگران اورژانس برای نجات پسرم پای در محل گذاشتند مرگ او را اعلام کردند.

یک شب قبل از جنایت

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی و فنی پی بردند که پسر جوان شامگاه 10 دی ماه سال 96 با یکی از دوستانش به نام آرش درگیر شده است و این در حالی بود که شاهدان جنایت ادعا کرده بودند در زمان درگیری مرگبار آرش در صحنه حضور داشته است.

همین کافی بود تا ماموران با شناسایی خانه آرش در منطقه نبرد جنوبی برای دستگیری وی وارد عمل شوند و این جوان وقتی از سوی ماموران دستگیر شد اصرار بر بیگناهی کرد.

حذف رقیب عشقی

آرش که اصرار بر بیگناهی داشت ادعا کرد که در صحنه درگیری آرش حضور داشته اما قتل را یکی از دوستانشان به نام بهزاد انجام داده است.

پسر جوان به ماموران گفت: قربانی جنایت چندی قبل با یک دختر جوان آشنا شد که گویا بهزاد نیز در گذشته با این دختر در ارتباط بوده و همین موضوع شروع اختلاف بهزاد و مقتول شده بود.

وی ادامه داد: اختلاف آنها ادامه داشت تا اینکه روز حادثه داخل پارک بودم که بهزاد و مقتول با هم درگیر شدند که من برای پایان دادن به درگیری‌ آنها وارد صحنه شدم که ناگهان دیدم پسر جوان روی زمین افتاد و بهزاد سوار بر موتورسیکلتش پا به فرار گذاشت.

ردیابی عامل جنایت

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند که بهزاد به عنوان پیک موتوری در یک رستوران در شمال تهران مشغول به کار بوده و ماموران با حضور در محل کار متهم مشخص شد که وی چند روزی است که به محل کارش مراجعه نکرده است.

در این مرحله ماموران کارآگاهان با حضور در خانه بهزاد در خیابان نبرد متوجه شدند که متهم پس از جنایت دیگر به خانه بازنگشته و با اطلاع از کشته شدن پسر جوان پا به فرار گذاشته است.

تیم پلیسی در گام بعدی تحقیقات پاتوق‌ها و دوستان بهزاد را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و در این مدت مشخص شد که این جوان پس از قتل دیگر تماسی با دوستان و خانواده‌اش نداشته و ردی از خود برجای نگذاشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران با توجه به فراری بودن متهم و در حالیکه تحقیقات پلیسی برای دستگیری بهزاد ادامه دارد با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه یا تردد متهم فراری دارد با شماره تلفن 51055437 اداره 10 پلیس آگاهی تهران تماس گیرند.