اعدام برای 9 مرد شیطان صفت در شیراز

رکنا: رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۹ مرد که با هجوم در یک باغ بعد از جدا کردن مردان و زنان به سه نفر از زنان تجاوز کرده بودند به اعدام محکوم شدند و حکم آن‌ها در دیوان عالی کشور به تائید رسیده است.  رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۹ نفر که با هجوم در یک باغ بعد از جدا کردن مردان و زنان به  3نفر از زنان تجاوز کرده بودند به اعدام محکوم شدند و حکم آن‌ها در دیوان عالی کشور به تائید رسیده است. علی القاصی‌مهر، اظهار داشت: به دلیل اینکه حکم قطعی افراد به تازگی صادر شده، مجاز به معرفی آنان هستیم و این ایراد بر دادگستری وارد نیست که جرم افراد مربوط به گذشته است. وی گفت: ۹ مرد با هجوم در یک باغ بعد از جدا کردن مردان و زنان خانواده‌هایی که در باغ بودند؛ به 3 نفر از زنان تجاوز کرده که دو نفر از این خانم‌ها حاضر به شکایت نشدند و پرونده به واسطه شکایت یکی از خانم‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت. القاصی مهر طولانی شدن اجرای حکم این افراد را به دلیل رسیدگی کامل به پرونده اعلام کرد و افزود: عبدالخالق صفایی، علی اکبر حقیقی، علی شاه علیان، حمیدرضا صفایی، بهنام روستایی، احسان صفایی، محمدرضا صفایی، داوود زارعی و مهدی زمانی به اعدام محکوم شدند و حکم آن‌ها در دیوان عالی کشور به تائید رسیده است که با اذن رئیس قوه، حکم اجرا می‌شود.

    

قاتل پسر 17 ساله دستگیر شد

پلیس ، قاتل پسر17 ساله نوکنده ای را شناسایی و دستگیر کرد. فرمانده انتظامی بندرگز و نوکنده گفت : قاتل حدود 23 سال سن دارد و دوست مقتول بود. سرهنگ حیدری افزود : قاتل اعتراف کرد روز حادثه با دوستش علی نظری برای تفریح به جنگل نوکنده رفته بود که پس از درگیری لفظی او را با چاقو به قتل رساند. وی گفت: حدود یک هفته پیش جسد علی نظری در جنگل شهر نوکنده کشف شده بود.

    

بخشش 2 اعدامی در پای چوبه دار

دو محکوم به قصاص لحظاتی قبل از اجرای حکم مورد عفو مشروط اولیای دم قرار گرفتند. این دو قاتل پس از قطعی شدن حکم و صدور استیذان رئیس قوه قضاییه، قرار بود بامداد روز ۱۸ شهریور به دار مجازات آویخته شوند که یکی از آن‌ها یک روز قبل ازاجرای حکم در توافقی که با اولیای دم صورت گرفت به صورت مشروط از اجرای قصاص نجات یافت. همچنین محکوم به قصاص دیگر نیز لحظاتی قبل از اجرای حکم مورد عفو مشروط اولیای دم قرار گرفت و مقرر شد ظرف مدت ۳ ماه نسبت به برآوردن شروط خانواده مقتوله اقدام کند. گفتنی است جرم قتل عمد دارای جنبه عمومی نیز است و مجرم در صورت منتفی شدن قصاص به ۳ تا ۱۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

    

کشف جسد زن 22 ساله  در یک مدرسه!

پلیس جسد زن 22 ساله ای را در یک مدرسه پیدا کرد. مادر جوانی به نام لیناس پاراکوکا، جسدش در مدرسه ای در نیوزلند پیدا شد. قربانی که به تازگی مادرش را از دست داده بود، در مدرسه ای در خیابان میکائیل کاتولیک در روتورآ نیوزیلند پیدا شد. پلیس تحقیقاتش را درباره قتل این زن 22 ساله شروع کرده است و مدرسه را نیز تحت کنترل کامل خود قرار داده است، همچنین تمام افرادی که در نزدیکی مدرسه می باشند را نیز مورد بازجویی قرار داده است. طبق اظهارات یکی از همسایه ها به پلیس، در شب حادثه مهمانی کوچکی در یکی از خانه های اطراف مدرسه برقرار بوده که پلیس ربطی بین قتل و مهمانی پیدا نکرده است. در نهایت پلیس از همه خواسته است تا در صورت دانستن هر گونه جزئیاتی از این حادثه آن را با پلیس در میان بگذارند.

    

پیدا شدن جسد مردی با زیورآلات در سایت زباله تهران

صبح دوشنبه جسد یک مرد در « آراد کوه» و سایت زباله جنوب تهران پیدا شد. عضو شورای شهر تهران در این خصوص گفت: صاحب جنازه مردی با حدود سنی ۳۰ الی ۳۲ ساله بوده است. حسن خلیل‌آبادی گفت: این جنازه همراه با تریلرهای حمل زباله به درون آرادکوه آمده است و کارکنان این سایت زمانی متوجه حضور جنازه شدند، که بر روی نوار نقاله قرار داده شده‌ است. وی افزود: طبق گفته کارکنان این فرد لباس درون منزل به تن داشته و زیورآلاتی مانند گردن بند و ساعت روی جسد وی قرار داشته است. خلیل آبادی از حضور نیروی‌های حفاظت آرادکوه بالای سر جسد خبر داد و گفت: کارهای قانونی مربوط به جسد در حال انجام است.