جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت رژیم آل‌خلیفه از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به بحرین، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «خیانتی بزرگ» دانست.

به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای در واکنش به اخبار منتشر شده درباره سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل خیانتی است بزرگ و نتانیاهو و صهیونیست‌ها هیچ جایی در بحرین ندارند. الوفاق تاکید کرد: اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره دعوت نظام آل‌خلیفه از بنیامین نتانیاهو برای سفر به بحرین، اقدامی تحریک‌آمیز است و ملت بحرین را با چالشی بزرگ و خطرناک مواجه می‌کند و نشان می‌دهد که این تغییر سیاست (آل‌خلیفه) همه ارزش‌ها و تعهدات انسانی و اسلامی ملت بحرین نسبت به مسئله محوری امت عربی و اسلامی یعنی مسئله قدس و فلسطین اشغالی را مصادره می‌کند.

جمعیت الوفاق در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: نتانیاهو نباید پای خود را به سرزمین و کشور ما بگذارد، چرا که وی هیچ جایی در این کشور ندارد و ملت بحرین از هر طیف و قشری در برابر او خواهند ایستاد. هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی چه عادی‌سازی اقتصادی و ورزشی و چه عادی‌سازی رسانه‌ای یا تجاری در هر سطحی و به هر شکلی مردود و محکوم است.

الوفاق در ادامه از تمامی کشورهای عربی و اسلامی و همچنین کشورهای آزاده جهان خواست که این اقدام «تحریک‌آمیز و مردود» را محکوم کنند.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که دولت بحرین قصد دارد نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به این کشور دعوت کند.