سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای واهی، حزب‌الله لبنان را متهم به جاسوسی علیه این رژیم در مرزهای جنوبی لبنان کرد.

به نوشته روزنامه الغد اردن، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که ارتش این رژیم یک پایگاه مراقبت جدید حزب‌الله لبنان را در پوشش گروه محیط زیستی موسوم به «سبزهای بدون مرز» در مرز لبنان و اراضی اشغالی یافته است.

ادرعی در ادامه ادعاهای خود گفت: حزب‌الله همیشه قطعنامه شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت را نقض کرده و در حال فعالیت در جنوب رود «لیطانی»، (طولانی‌ترین رودخانه لبنان) است و همچنین توان نظامی خود در مناطق روستایی در جنوب لبنان را تقویت می‌کند که این مساله با قطعنامه سازمان ملل در تناقض است.

وی در سخنانی بی‌پایه و اساس گفت: حزب‌الله از سازمان سبزهای بدون مرز به عنوان پوششی برای فعالیت‌های خود در منطقه استفاده می‌کند. ارتش اسرائیل از نزدیک تحرکات حزب‌الله در امتداد مرز لبنان با اراضی اشغالی را زیر نظر دارد.

این اظهارات واهی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مطرح شده که از سال ۱۹۷۸ نیروهای صلح بان سازمان ملل معروف به «یونیفل» مطابق قطعنامه ۴۲۵ و ۴۲۶ شورای امنیت در جنوب لبنان مستقر شده‌اند و چندین بار نسبت به نقض حاکمیت ملی این کشور از سوی اسرائیل به مقامات این رژیم اعتراض کرده‌اند.