رئیس کمیسیون عمران مجلس:

اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است

رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن حضور در فولاد مبارکه از نزدیک با توانمندی‌های این بنگاه صنعتی  آشنا شد.

دکتر محمدرضا رضایی ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات صادقانه مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت یکی از واحدهای تولیدی بزرگ اقتصادی کشور است که هم برای کشور مفید فایده واقع شده و هم در منطقه منشأ اثر بوده است.

رئیس کمسیون عمران مجلس با بیان این‌که خوشبختانه مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه پیش از این معاون وزیر و شهردار بوده‌اند و با محدودیت منابع دولتی آشنایی دارند ابراز امیدواری کرد در این شرایط، بنگاه‌های اقتصادی بزرگی مانند فولاد مبارکه بتوانند در حل مشکلات مردم، خصوصا مساعدت در حوزۀ عمران و راه‌ها بیشتر از گذشته یاری‌رسان دولت باشند.

رضایی ضمن قدردانی از تعاملات سازندۀ فولاد مبارکه با نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌سبب حضور در کمیسیون عمرانی مجلس در جریان امور عمرانی کشور و به‌ویژه حوزۀ حمل بار در شهرستان مبارکه، در همین راستا با توافق دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی حل مشکلات این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

    

درهمایش روز ملی حمایت از حقوق  مصرف کننده رخ داد

تقدیر از ۳ تولیدکننده بزرگ فولاد کشور

در هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده از شرکتهای فولادمبارکه، ذوب اهن اصفهان و فولادهرمزگان تقدیر شد.

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اهدا و همچنین از مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بدلیل کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان ، با اهداء لوح تقدیر شد.

همچنین به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ،این شرکت برای ششمین سال پیاپی به عنوان برترین شرکت فولادی در رعایت حقوق مصرف کنندگان شناخته شد و برای دومین بار تندیس طلایی و لوح سپاس مربوطه را درهجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کسب کرد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت تندیس طلایی و لوح سپاس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به نعمت اله محسنی معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اهدا کرد.

آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، مسئولین حوزه صنعت کشور و مدیران صنایع و سازمان های مختلف روز گذشته در سالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد .

    

برنامه افتتاح بیش از ۱۰ میلیون تن پروژه زنجیره فولاد در سال ۹۸

معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افتتاح بیش از ۱۰ میلیون تن پروژه زنجیره فولاد طی سال ۹۸ خبر داد.

جعفر سرقینی با بیان اینکه اکثر پروژه ها‌ی امسال در زنجیره‌های فولاد و مس خواهد بود افزود: بهره برداری از طرح توسعه شرکت ملی مس، اصلاح و بازسازی کارخانه های مس در شهر بابک و افتتاح حداقل دو کارخانه کنسانتره و یک کارخانه گندله ۲.۵ مییلون تنی در سنگان از برنامه‌های سال جاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، احیای معادن کوچک را از جمله برنامه‌های اصلی وزارتخانه اعلام کرد و عنوان کرد: این معادن در مناطق کمتر برخوردار هستند و امسال ۵۰ تا ۶۰ معادن کوچک را برای سرمایه گذاری واگذار می‌کنیم.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، با ارزیابی مجدد، اطلاعات جدیدتری را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهند داد.