شهرداری پرند با اقدامات بسیار خوبی که پیش رو دارد و یا در دست اجرا هستند سعی دارد تا بتواند این شهر را یکی از بارزترین و بهترین مناطق شهری در استان تهران به همگان معرفی نماید.

تلاش برای زیبایی بصری و رفاه شهروندان پرند، طرح بازسازی، بهسازی و ترمیم معابر سطح شهر، احداث مجموعه ورزشی مجهز و ۲ بازار روز در فاز‌های مسکن مهر و... بخشی از این اقدامات هستند.

شهردار پرند گفت: این شهرداری درصدد است تا بتواند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

مهندس علیرضا عرب افزود: به همین منظور کلیه پرسنل این شهرداری بر حسب وظیفه ذاتی خود در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها قدم برمی‌دارند و در این روند نیز سعی شده است تاکنون رضایت شهروندان کسب شود.

اجرای عملیات کف پوش معابر شهر پرند

شهردار پرند گفت: دور جدید عملیات بهسازی و کف پوش معابر شهر پرند با نظارت کارشناسان حوزه معاونت عمران شهرداری آغاز شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا معابر فرسوده و پیاده راه‌های بلوار امام خمینی (ره) مورد بهسازی قرار می‌گیرند. گفتنی است این طرح کلیه معابر تحت مدیریت شهرداری را شامل می‌شود.

مهندس عرب افزود: در تازه ترین اقدامات عمرانی شهرداری پرند، پروژه کفپوش معابر در بلوار علامه طباطبایی و محله الوند در دست اجرا است.

شهردار پرنداظهار کرد:  این پروژه در کلیه معابر تحت مدیریت شهرداری که تا پیش از این خاکی و فاقد کفپوش بوده و همچنین معابری که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند، اجرا می‌شود.

مهندس عرب بیان کرد: عملیات کفپوش محله الوند با نظارت کارشناسان فنی معاونت عمران شهرداری پرند در حال اجرا و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار پرند تصریح کرد: در این پروژه قریب به ۱۰۰۰ متر مربع از معابر محله الوند که پیش از این خاکی بود،  کفپوش می‌‌شود.

اجرای عملیات کفپوش رفیوژ بلوار انقلاب اسلامی پرند

شهردار پرند همچنین به اجرای عملیات کفپوش رفیوژ بلوار انقلاب اسلامی پرند اشاره و عنوان کرد: پس از اتمام عملیات بهسازی رفیوژ میانی بلوار انقلاب اسلامی حدفاصل میدان سپاه و میدان شهید چمران، پروژه کفپوش این بلوار در دستور کار معاونت عمران شهرداری پرند قرار گرفت.

مهندس عرب تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه با حدود ۲۰۰۰ متر مربع از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته است و به زودی نیز به پایان خواهد یافت.

احداث مجموعه ورزشی و ۲ بازار روز در فاز‌های مسکن مهر

شهردار پرند در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دیگر اقدامات در دستور کار این مجموعه شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: در جلسه ای با حضور اعضای شورا و معاونین؛ لوایح مهمی برای توسعه زیرساخت‌ها در فاز‌های مسکن مهر به تصویب رسید. وی ادامه داد: یکی از این لوایح ؛ احداث یک مجموعه ورزشی مجهز و همچنین ۲ بازار روز جهت رفاه شهروندان گرامی در فازهای مسکن مهر با برآورد اولیه ۳۴ میلیارد تومان به تصویب رسید که عملیات احداث آنها به زودی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد. مهندس عرب اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند تاکنون پروژه‌های عمرانی متعددی در راستای توسعه و آبادانی شهر در حوزه‌های مختلف به اجرا رسانده‌اند که این امر با نگاه جامع مدیریت شهری به توسعه متوازن و همه جانبه شهر محقق شده است.