با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش که صبح دوشنبه 17 خرداد در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ تغییرات مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش را یکی از اصول اولیه مدیریتی دانست و با تقدیر از عملکرد ابوالفضل طیبی در حوزه مدیریت شهری و افزایش ظرفیت‌های مورد نیاز جهت در آمد زایی برای این شرکت در یک سال گذشته، گفت: با توجه به این که شرکت عمران، آب و خدمات کیش یک شرکت خود گردان و ارائه دهنده خدمات به ساکنان این منطقه است، هر گونه کاستی و اقدامات غیر کارشناسی در شرکت سبب اخلال در سیستم این مجموعه خواهد شد.

به گفته آخوندی در سال گذشته علاوه بر طرح‌هایی که سازمان برای اجرا و یا در قالب epc به شرکت واگذار کرده است؛  این مجموعه برای نخستین بار بیش از 100 میلیارد تومان سود خالص و بیش از 700 میلیارد تومان از محل ارائه خدمات به ساکنان کیش درآمدزایی داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته برای دریافت و پرداخت صورت وضعیت‌های پیمانکاران با هیچ مشکلی مواجه نشد و با موفقیت  مجموعه را اداره کرد. امیدواریم این روش و منش در آینده سرلوحه کار سرپرست جدید شرکت عمران و خدمات کیش  قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به این که 100درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است حمایت‌های لازم در این خصوص متوجه شرکت عمران و خدمات کیش خواهد شد.

معاون فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، به نمایندگی از جعفرآهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عبدالنبی شرفی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش معرفی و از خدمات ارزنده ابوالفضل طیبی نیز با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.

مصطفی خانزادی در این مراسم  به تغییرات در تمام لایه‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: یکی از رمزهای موفقیت کشورهای پیشرفته  تغییر در لایه‌های بالایی است و افرادی که در بخش‌های مدیریت میانی فعالیت می کنند با رویکرد کارشناسی تصمیم سازی می کنند.

به گفته خانزادی تغییر مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش تاثیری در آثار ارزشمند زحمات ابوالفضل طیبی مدیرعامل سابق این شرکت نخواهد داشت .

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که عبدالنبی شرفی از اعضای فعال شورای شهر کیش است و با شناخت مناسب از این جزیره زمینه ساز تحولات خوبی در این منطقه خواهد بود اظهار داشت:  امیدواریم با تلاش مضاعف و ارتباط خوبی که با ارگان‌ها، نهاد‌ها و ساکنان کیش دارند و رعایت اصول سازمانی گام‌های موثری در حوزه مدیریت شهری بردارند.