مدیرعامل فولاد مبارکه:

از دغدغه و توجه قوه قانون‌گذاری کشور به صنعت فولاد استقبال می‌کنیم

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان تصویب شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در واکنش به این مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که موضوع صنعت فولاد تا این حد مورد توجه نمایندگان محترم مجلس قرار گرفته مایه خوشحالی بوده و حتما از آن استقبال می‌کنیم.

مجلس محترم شورای اسلامی  بنا بر اختیار به حق خود، طرح  تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه را به تصویب رساند. تصویب این طرح اتفاق مبارکی است که نشان از توجه و دغدغه قوه قانون گذاری کشور نسبت به صنعت فولاد کشور و مجموعه معظم فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی دارد و این جانب به سهم خود خورسندم که اکنون همزمان با سالروز افتتاح فولاد مبارکه و پس از دهه ها کار و تلاش صورت گرفته در این شرکت، مجالی برای آشنایی و توجه بیش از پیش به این مادر صنعت کشور پیش آمده است و می تواند بستری باشد تا  خدمات شگرف و اتفاقات بسیار تاثیر گذار این شرکت در توسعه اقتصاد و صنعت کشور به محضر نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی عرضه گردد.

حمیدرضا عظیمیان عنوان کرد: بالغ بر ۵ دهه از شروع به کار صنعت فولاد و ۳ دهه از راه‌اندازی فولاد مبارکه در کشور می‌گذرد و عموما در این دوران این صنعت مهم، اشتغال‌ساز و ارزآور کشور مغفول مانده و مورد توجه در جامعه نبوده است.

امروز شاهد آن هستیم که اکثریت نمایندگان محترم یعنی قاطبه‌ی قوه‌ی قانونگذاری کشور به عنوان یکی از قوای سه‌گانه‌ی اداره‌کننده حاکمیت جمهوری اسلامی، واجد این دغدغه و خواسته شده‌اند که از صنعت فولاد و از فولادمبارکه به عنوان بزرگ‌ترین فولادساز کشور شناخت دقیق‌تری حاصل کنند. عظیمیان در ادامه گفت: این جانب از طرف خانواده فولاد مبارکه اصفهان اعلام می‌کنم اتفاقی که  در مجلس شورای اسلامی رخ داد با نگاه بلندمدت و ملی مایه مباهات و خوشحالی است و این دغدغه‌ی نمایندگان محترم را به فال نیک می‌گیریم و به هر شکل و کیفیتی بر اساس خواست و اراده نمایندگان محترم آماده هر گونه همکاری و پذیرای هر گونه سوال، درخواست و نظارت مجلس محترم به عنوان عصاره‌ی فضائل ملت هستیم.

بنده باور دارم تصویب این طرح بیش از هر چیز این پیام را با خود به همراه دارد که بدنه مسئولین کشور بویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی علاقه مند به آشنایی و شناخت بی واسطه و عمیق تری از این جبهه صنعت کشور هستند و این خود به غایت امری مبارک و میمون است.

مدیریت فولاد مبارکه از هر فرایندی که چه از جانب دولت محترم و چه از جانب قوای محترم مقننه و قضائیه و دیگر مدیران دلسوز کشور  مطرح شود و در نهایت منتج به شناخت و توجهی درخور صنعت استراتژیک فولاد کشور بشود استقبال می نماید چرا که قطعا در نهایت به نفع کشور عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و بهانه ای خواهد بود تا خواسته دیرینه مدیران صنعت جامه عمل بپوشد.

وی ادامه داد: البته در جلسه دیروز مجلس فردی از نمایندگان محترم به بیان موضوعاتی پرداخت که متاسفانه در آن رعایت صداقت و حفظ حریم و حیثیت افراد نشده بود و قلبا معتقدم ایشان شرمنده خود، وجدان خود و فردای قیامت باید پاسخگوی این سخنان غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی خود باشد.

عظیمیان با اشاره به تاثیرگذاری صنعت فولاد در کشور بیان کرد: صنعت فولاد آنچنان که از آن در کتاب آسمانی ما نیز یاد شده آنقدر صنعتی تاثیرگذار و مهم می‌باشد که هر چه اطلاع، آگاهی و شناخت تصمیم‌گیران و مقامات کشور از این صنعت فزونی یابد خیر و صلاح آن در نهایت به جامعه و مردم باز خواهد گشت.

این شرکت برآمده از مردم و برای مردم است و در پایان این فرایند نیز  برگی دیگر بر دفتر افتخارات آن به ثبت خواهد رسید و فولاد مبارکه به فضل خدا و با تکیه بر عزم راسخ و همت والای کارکنان خود همچنان با صلابت قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می نماید.