ایجاد رونق اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه ورزش کیش

‎ظرفیت‌های ورزشی کیش یک فرصت ملی و بین‌المللی است که در رونق اقتصادی منطقه نقش موثری دارد. ‎به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید محمدرضا مداح، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم معارفه عزیزالله فرضی‌پور، سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش که عصر دوشنبه 15دی در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد؛ بر اهمیت مسابقات جام جهانی2022 قطر به عنوان فرصتی ارزشمند برای معرفی امکانات ورزشی جزیره کیش به مطرح‌ترین تیم‌های ورزشی دنیا تاکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف ارزشمند، ایجاد زیرساخت‌های لازم و نوسازی برخی اماکن ورزشی از اهداف اصلی موسسه ورزش و تفریحات سالم است. ‎مداح با بیان این که تعامل سازنده میان «موسسه ورزش و تفریحات سالم، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و شرکت عمران، آب و خدمات این منطقه» موجب پیشرفت و توسعه ورزش کیش در سطح ملی و بین‌‌المللی خواهد شد، گفت: جزیره کیش از ظرفیت‌های قابل‌توجهی برای رشد ورزش در سطوح مختلف برخوردار است و این منطقه نسبت به دیگر مناطق کشور دارای مزیت‌های کم‌نظیری از جمله طبیعت، فضای ورزشی و تفریحات دریایی است. ‎وی تصریح کرد: امکانات ورزشی در جزیره کیش زمینه‌ساز توسعه ورزش‌های آبی و دریایی در سطح ملی و بین‌‌المللی است.

    

استمرار بازدیدهای بهداشتی

از کارگاه‌های کیش

کارشناسان بهداشت محیط در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در آذر امسال از 93 کارگاه تولیدی،خدماتی و صنعتی بازدید کردند.  به گزارش ایلنا؛  محمدرضا رضانیا، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره بر اهمیت نظارت‌های مستمر کارشناسان و بازرسان این مرکز بر روند فعالیت کارگاه‌ها و اجرای دقیق ضوابط بهداشتی گفت: یک واحد متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی و به8 واحد متخلف دیگر تذکر داده شده است. دکتر رضانیا افزود: به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه، آموزش‌های لازم به 938 نفر شاغل در این کارگاه‌ها ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای ضوابط بهداشتی در کارگاه‌های فعال در سطح جزیره، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت و جدیت بیشتری ادامه دارد. شایان ذکر است واحد بهداشت محیط در آذر به 49مورد شکایت رسیدگی کرده است. شماره تلفن 07644423311 و سامانه 190 آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی درباره مسایل و مشکلات بهداشتی در این منطقه است.

    

معرفی سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی حکمی سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم را منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم، با حکم غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عزیزالله فرضی‌پور به سمت سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.

در حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جهش تولید نام‌گذاری شده است با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

عزیزالله فرضی پور پیش از این مسئولیت اداره امور دریایی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش را برعهده داشت.