به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل از مدافعان سلامت و پرستاران کیش

معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز پرستار از مدافعان سلامت و پرستاران کیش تجلیل کرد. به گزارش ایلنا، دکتر پور علی به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و اهدای لوح سپاس و شاخه های گل از زحمات پرستاران پرتلاش و فداکار جزیره کیش تقدیر کرد. در این مراسم با اشاره به زحمات بی‌دریغ پرستاران در ماه های گذشته برای مقابله با کرونا، تاکید کرد: پرستاران جزیره کیش از ابتدای شیوع کرونا با مسئولیت‌پذیری قابل‌تحسینی در کنار مردم بوده و خدمات ارزشمندی را به ساکنان و گردشگران ارائه کردند.

    

ضرورت ثبت اطلاعات مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار

تمامی فعالان اقتصادی کیش ملزم به ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند. به گزارش ایلنا: پیرو برگزاری بیست و نهمین جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه بررسی شد. طبق مصوبات، در مرحله اول این طرح، واردکنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در کیش تا بیستم دی فرصت دارند اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.

    

برگزاری دومین کارگاه هنری بوم در بوم در کیش

نمایشگاه هنری بوم در بوم به مناسبت آیین سنتی شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته کشور درکیش برگزار شد. به گزارش ایلنا؛  در ادامه برنامه‌های رویداد هنری بوم در بوم که از 28 آذر با برگزاری کارگاه هنری دو روزه در جزیره کیش آغاز شد شامگاه یکشنبه 30 آذر نمایشگاهی ازآثار 32 هنرمند کشورمان درگالری هنرهای معاصر کیش گشایش یافت. نمایشگاه بوم در بوم که به همت مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان برپا شده است تا 30 دی ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها ازساعت 9 تا 13 و عصرها 17:30 تا 21:00 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    

مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور در تامین نیازهای فناورانه کیش

رویداد دو روزه احصای نیازهای فناورانه سازمان منطقه آزاد کیش دوم دی به صورت برخط ( آنلاین) آغاز شد.  به گزارش ایلنا، در این رویداد که به پیشنهاد مرکز نوآوری کیش و با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برای نخستین بار برگزار می‌شود 32 نیاز فناورانه بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزادکیش و شرکت‌های تابعه در قالب پاورپوینت و با جزئیات کامل شرح داده می شود. اعضای شبکه شرکت‌های دانش بنیان کشور نیز با حدود 8هزارشرکت فعال، از دیگر شرکت‌کنندگان این رویداد هستند تا با تکیه برمحصولات و فناوری‌های تولیدی خود درجهت رفع این نیازها پیشقدم شده و با سازمان منطقه آزادکیش همکاری کنند. دکتر مسعود توفیقی، مدیر مرکز نوآوری کیش گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت فناوری ریاست جمهوری و حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان در مرکز نوآوری کیش پیشنهاد طرح نیازهای فناورانه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه برای استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ارائه شد .