مدیر ناحیۀ نورد گرم گفت: همکاران ناحیۀ نورد گرم با تلاش و همدلی و با افزایش بهره‌وری در زمینۀ تحقق اهداف سازمانی، در سال ۱۳۹۸ علاوه بر ثبت رکورد تولید ماهانه در فروردین ماه به میزان ۵۰۰ هزار و ۲۷۲ تن و تحقق بیش از ۹۸درصدی برنامۀ تولید سالانه، علیرغم محدودیت‌های دو ماهۀ مصرف گاز و کمبود تختال، موفق شدند رکورد سالانۀ بازده کیفی محصولات گرم را نیز بهبود بخشند.

علی حاجیان نژاد عنوان کرد: همچنین کاهش قابل توجه ضایعات در خط نورد گرم و ثبت رکورد ماهانۀ صفر ضایعات در کلاف پیچ‌های خط نورد گرم در اسفند ماه از دیگر توفیقات ناحیۀ نورد گرم در این سال است. نکتۀ قابل توجه در کنار دستیابی به این رکوردها در ناحیۀ نورد گرم، افزایش چشمگیر تولید متوسط ماهانۀ محصولات گرم ضخامت پایین از ۱۷ درصد در سال ۹۷ به ۲۵ درصد در سال ۹۸ است.

وی ادامه داد: اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های جایگزینی درایوهای موتورهای اصلی کویلر ۳ و قفسۀ نورد F2 و همچنین پروژۀ ماشینکاری قفسه ها و نشیمن گاه رول در سکشن‌های نورد مقدماتی بدون همکاری خارجی، پروژۀ تعویض تیرکرین‌های انبار تختال، پروژۀ تعویض PLC های خط کانوایر، پروژههای بومی‌سازی عرض‌سنج لیزری قبل VSB و ضخامت‌سنج نورد نهایی با منبع گاما از دیگر دستاوردهای مهم ناحیۀ نورد گرم در سال ۹۸ است. به امید آنکه شاهد موفقیت‌های روزافزون این ناحیه در سال جدید نیز باشیم.