ملی پوش هندبال تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: پراکنده شدن هندبالیست های ملی پوش در تیم های مختلف جذابیت لیگ برتر بانوان را دوچندان خواهد کرد.

مرضیه افشاری ملی پوش هندبال تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: به عقیده من در این فصل شرایط لیگ برتر هندبال بانوان نسبت به سال های گذشته قطعا بهتر است و شاهد لیگی پویا و جذاب خواهیم بود، چراکه پراکنده شدن بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف جذابیت  مسابقات را دوچندان می کند. 

وی ادامه داد: شرایط پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان با سال های گذشته متفاوت است و بازی های خوبی را شاهد خواهیم بود.

مرضیه افشاری پیرامون تمدید قرارداد با طلایی پوشان اصفهانی اظهار کرد: خوشبختانه امسال هم در جمع طلایی پوشان ماندگار شدم و افتخار این را دارم یک فصل دیگر پیراهن این باشگاه را به تن‌کنم، با توجه به تغییر سیاست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تغییرات در  نیکمت تیم‌ طی جلساتی که با خانم محمدخانی سرمربی جدید هندبال سپاهان داشتم و نقطه نظرات بیان شده از سمت دو طرف و شرایط مطلوبی که بوجود آمد قرار داد خود را یک فصل دیگر با سپاهان تمدید کردم.

 وی تصریح کرد: حضور خانم‌ محمدخانی بالای سر این تیم قدرت، آرامش و اتحاد رو به طلایی پوشان القا کرده و از سوی دیگر امسال حضور بازیکنان و افراد با تجربه در تیم انگیزه کافی به بازیکنان بخشیده که در طول فصل قطعا به رشد و موفقیت تیم کمک خواهند کرد. بازیکن قمی تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: تمامی دیدارهای این فصل نه تنها برای ما بلکه برای سایر رقبا از اهمیت بالایی برخودار است اما باید پذیرفت که شرایط در باشگاه سپاهان حال و هوای دیگری دارد و با توجه به تقییرات در نیمکت باشگاه همه بازیکنان و کادر تیم عهد کردند که امسال برای رفتن به روی سکو تمام توان، تلاش و تجربه خود را به کار ببرند.