توجه به سلامت کارکنان دغدغه همه مدیران شرکت است

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: توجه به سلامت کارکنان دغدغه همه مدیران شرکت است. مهندس عظیمیان، در بازدید میدانی و گفت و گو با کارکنان نواحی تعمیرگاه مرکزی و نوردگرم، بر حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان خطوط تولیدی و ستادی تاکید کرد.

در این بازدید که با همراهی تعدادی از معاونین و مدیران شرکت انجام شد، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن بررسی و آگاهی از شرایط موجود نواحی یاد شده اولویت شرکت را توجه به کارکنان و منابع انسانی خواند .

    

کارکنان سرمایه‌های شرکت هستند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جمع متولیان حوزه سلامت شرکت گفت: توجه به حفظ سلامت و تن درستی کارکنان از اولویت های حوزه منابع انسانی است.

مهندس عظیمیان افزود: حفظ سلامت جسمی و روحی کارکنان در بهبود عملکرد آنان تاثیر دوچندان دارد.

وی ادامه داد: همه ما در قبال سلامتی کارکنان و خانواده ایشان مسئول هستیم و باید به تن درستی کارکنان شرکت بیش از پیش اهمیت دهیم. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه بدن سالم توجه به ایمنی بیشتر و کاهش حوادث را به همراه دارد، اظهار کرد: کارکنان سرمایه های شرکت هستند و همه مدیران شرکت در تمامی سطوح، موظف به توجه و تاکید بر حفظ سلامت آنان هستند.

    

فولاد مبارکه قهرمان کاهش مصرف آب در بین فولادسازان جهان

شرکت فولاد مبارکه قهرمان کاهش مصرف آب در بین فولادسازان جهان شناخته شد. اینفوگرافیک فوق نشانگر کاهش مصرف آب در شرکت فولاد مبارکه است.

    

برگزاری اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد

اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد 26 و 27 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

بر اساس این گزارش: محورهای اصلی کنفرانس  شامل: بومی سازی و نوآوری در تکنولوژی، مواد و قطعات ماشین ریخته گری؛ کیفیت و تولید گریدهای ویژه و عملیات آماده سازی محصول؛ شبیه سازی تاندیش قالب وماشین ( متالورژی -  انجماد - جریان مذاب - هدایت حرارتی و.. ) ؛ بهترین تجارب بهره برداری، نگهداری، تعمیرات و توقفات در ماشین ریخته گری مداوم؛ سیستم های خنک کاری و روانکاری در ریخته گری مداوم؛ نقش فناوری اطلاعات در استقرار راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم در فرآیند ریخته گری؛ مدرن سازی و توسعه پلنت های ریخته گری مداوم است.

آدرس دبیر خانه این کنفرانس: بندرعباس بلوار ساحلی، رو به روی بوستان غدیر، دانشگاه صنعتی امیر کبیر است.