دانشی فنی در فولاد مبارکه نهادینه شده است

در جریان آغاز به کار « اولین رویداد فرصت سازی کسب و کار در مسایل صنعتی » سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: امروز اول و شروع این فرآیند در فولاد مبارکه نیست و به یقین روز آخر آن هم نخواهد بود‌. دانشی فنی که طی سالیان متمادی در فولاد مبارکه کسب و نهادینه شده است هر روز  در حال طی کردن مراحل رشد فزاینده خود است.

وی در همین رابطه با تاکید بر این که شرکت فولادمبارکه برای حل مسایل خود با الگو برداری از کشورهای توسعه یافته، واحد بومی سازی و تحقیق و توسعه را کنار هم قرار داده است. در عین حال در این راه دانشگاه ها، انجمن های علمی تخصصی و کارشناسان واحدهای مختلف تولید و تعمیرات شرکت را نیز همراه کرده است تا بتواند به راهکارهای حل مسایل حود دست یابد.

نقوی خاطر نشان کرد: این حرکتی است بزرگ برای حفظ سهم ۵۰ درصدی گروه فولاد مبارکه در تولید فولاد کشور تا افق ۱۴۰۴ و رسیدن به راهکارهای مناسبی که در کل فولاد سازی های کشور موجود است. 

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: با همکاری نهادهای یاد شده به ایجاد ارزش افزوده بیشتری در حوزه صنعت فولاد خواهیم رسید. 

    

بازدید مدیرکل صداوسیمای اصفهان از فولاد مبارکه

مدیرکل صدا وسیمای استان اصفهان از شرکت فولاد مبارکه بازدید کرد.

عبدالحسینی، مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان در بازدید از فولاد مبارکه و جلسه مشترک با مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: اگر امروز در شرایط جنگ اقتصادی بجای کمک کردن به جبهه صنعت، کارشکنی شود، خیانت به کشور است.

    

نورافکن در تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان روز دوشنبه گذشته تمریناتش را دوباره از سر گرفت.

مهمترین خبر از تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان این بود که امید نورافکن کاپیتان تیم فوتبال امید ایران و بازیکن طلایی پوشان اصفهانی پس از درخشش در جمع شاگردان قلعه نویی به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد، وی در سپاهان نمایش بسیار خوبی داشته و یکی از بهترین های لیگ نوزدهم در شش هفته ابتدایی بوده است. با این حساب کاپیتان تیم امید باید از اردوی تیم امید به بزرگسالان منتقل شده و شاید حتی این شانس را پیدا کند که برابر کامبوج در دومین بازی دور گروهی به میدان برود. نکته جالب درباره دعوت نورافکن به تیم ملی این است که با حضورش در لیست ویلموتس بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی برابر پیکان که قرار بود روز ۲۵ مهرماه برگزار شود به دلیل حضور ۴ بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی برگزار نخواهد شد.

دومین خبر اینکه مهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم گفت: محسن مسلمان که به علت مصدومیت چند بازی تیم را از دست داده بود به تمرینات گروهی اضافه شد و رفته‌رفته به آمادگی لازم نزدیک می‌شود، علی نقی‌زاده که اخیرا دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده، مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانی است.

صدیقی ادامه داد: شایان مصلح نیز که چندی پیش دچار عفونت از ناحیه زانو و ساق پا شده بود، عفونتش برطرف شده و فعلا مشغول استراحت است تا با تائید و نظر پزشک بتواند در تمرینات حاضر شود، همچنین محمد ایرانپوریان که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در حال حاضر تحت درمان است.