قهرمانی تیم فوتسال صنعت فولاد مبارکه در دوازدهمین دوره مسابقات ایمیدرو

تیم فوتسال صنعت فولاد مبارکه برای سومین دوره متوالی (هت تریک) در مسابقات ایمیدرو در بین بیست تیم شرکت کننده قهرمان شد. این پیروزی را به همه همکاران محترم شرکت فولاد مبارکه تبریک می‌گوییم

    

تجلیل باشگاه سپاهان از افتخارآفرینان اصفهانی

در پایان مسابقات قهرمانی جهان پیوند اعضاء کاروان کشورمان در جایگاه سوم ایستاد. در پایان مسابقات قهرمانی جهان پیونداعضاء، تیم ایران با کسب ۲۶ مدال طلا، ۳۵ نقره و ۳۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت، تیم‌های انگلستان و آمریکا نیز در جایگاه اول و دوم ایستادند، در این رقابت ها 3 طلا، 4 نقره و 5 برنز سهم ورزشکاران اصفهانی بود که به شرح ذیل می باشد:

مدال طلا: مریم شریفی رشته پرتاب دیسک، مریم شریفی رشته پرتاب نیزه و بابک فتاحی رشته دوبل تنیس روی میز؛

مدال نقره: سعید تسلیمی رشته تیرو کمان، نجمه کمالی رشته بدمینتون، بابک فتاحی رشته تنیس روی میز و مریم شریفی در رشته پرتاب؛

مدال برنز: رضوان نجارزاده رشته بدمینتون، سعید تسلیمی رشته دارت، نجمه کمالی در دوبل رشته بدمینتون، مریم شریفی در رشته تنیس و  بابک فتاحی در رشته تنیس روی میز تیمی؛

از مدال آوران اصفهانی با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تجلیل به عمل خواهد آمد. در دوره  قبلی بازی‌ها که در کشور اسپانیا و شهر مالاگا برگزار شد، تیم ایران با ۳۸ ورزشکار ۱۷ طلا، ۱۸ نقره و ۱۴ برنز  در بین ۴۹ کشور شرکت‌کننده به دست آورده و به مقام یازدهم دست یافته بود.

بیست و دومین دوره بازی های جهانی پیوند اعضاء با حضور تقریبی ۲۵۰۰ ورزشکار از ۵۶ کشور جهان در شهر نیوکاسل برگزار شد و بیست و سومین دوره بازی‌های جهانی دو سال دیگر در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

    

تجلیل از رئیس مرکز بهداشت فولادمبارکه

از دکتر امیرسامان روستایی رئیس مرکز بهداشت فولادمبارکه به عنوان پزشک منتخب سازمان‌های بیمه گر استان اصفهان در روز 31 مرداد ماه سال جاری در سالن همایش های تامین اجتماعی تجلیل شد.

    

افتخاری دیگر در کارنامه مجتمع فولادمبارکه ثبت شد 

در سال رونق تولید به دست پرتوان پولادمردان مجتمع فولاد سبا، رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ١٢٨ هزار تن در مرداد ماه ١٣٩٨ به ثبت رسید.