برگزاری جلسه روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین

جلسه سراسری روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین به منظور بررسی عملکرد شعب، منطقه با حضور معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین و مدیر امور شعب استان برگزار شد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، در این دیدار هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن تاکید بر ایجاد حس همکاری بین کارکنان شعب گفت: امروز یکی از ابزارهای مهم در ارائه خدمات بهتر ایجاد حس همکاری در بین همکاران برای رسیدن به اهداف عالی بانک است. وی در ادامه افزود: این موضوع تنها مختص کارکنان شعب نبوده و کلیه همکاران در صف و ستاد باید دست در دست هم بدهند تا علاوه بر جذب منابع، خدمات مطلوبتری به مشتریان ارائه کنند.

    

مشارکت بانک ایران زمین در طرح «تا مهر با همدلی»

مراسم طرح «تا مهر با همدلی» کمیته ‌امداد امام خمینی(ره) استان ‌تهران با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، افراد برجسته در بخش‌های اقتصادی، هنری، ورزشی و افراد خیر برگزار شد. به گزارش ایلنا، در این مراسم که به هدف تامین مالی لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته برگزار شد، از نخبگان تحت پوشش و خیرین تجلیل و تقدیر شد. سید محمد حسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم گفت: بانک ایران زمین این سال‌ها همواره دنبال انجام مسئولیت اجتماعی خود بوده و در حوادث مختلف همچون کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده یا بیماری‌های خاص کوشا بوده و همچنین در اجرای طرح مهر تا همدلی نیز حامی و پیگیر خواهد بود.

    

حمایت بانک ایران زمین از شرکت فولاد اکسین اهواز

بهره‌برداری از خط تولید انواع ورق‌های API محیط ترش مورد مصرف در صنایع نفت و گاز با حضور دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین و مدیریت شعب استان‌های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، چهارشنبه بیست و سوم مرداد مراسم بهره برداری از خط تولید ورق Api محیط ترش در شرکت فولاد اکسین اهواز برگزار شد. این نوع خاص ورق که پیش از این جز اقلام وارداتی بود که برای پروژه عظیم خط لوله نفت گوره به جاسک به همت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین اهواز و لوله سازی اهواز و بانک ایران زمین برای اولین بار به بهره برداری رسید. در این پروژه گشایش LC جهت تولید ورق مذکور در شرکت فولاد اکسین اهواز توسط بانک ایران زمین انجام شده است. بهره‌برداری از خط تولید ورق API محیط ترش در شرکت فولاد اکسین با حضور مدیر شعب استان‌های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین، رئیس شعبه مرکزی این بانک و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

    

توسط کارمند بانک ایران زمین انجام شد؛

صعود به دومین قله مرتفع ایران با پیام حفاظت از محیط زیست

به همت کارمند مدیریت شعب غرب کشور بانک ایران زمین، پرچم بانک برفراز قله علم کوه بر افراشته شد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، علی اکبر راه جو، همکارکوهنورد مدیریت شعب غرب کشور بانک ایران زمین با پیام حفاظت از محیط زیست به قله علم کوه صعود کردند.