معرفی اعضای هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان 

مهندس حمیدرضا عظیمیان به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان اصفهان، محمود اکبری به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان غربی و بهمن عیار رضایی به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان اعضاء هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان معرفی شدند.

    

خبرنامه شماره 1138 فولاد منتشر شد

خبرنامه شماره 1138 فولاد در تاریخ 26 مرداد ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه چاپ و منتشر شد. برای دریافت فایل آن به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه کنید.

    

دیدار مدیرعامل گروه فولادمبارکه با مدیران هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل گروه فولادمبارکه با مدیران هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    

رسانه‌ها نقش فرهنگ‌سازی دارند

منوچهر نیک فر معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان طی مصاحبه از اثرگذاری نقش رسانه در ارتقای فرهنگ خودباوری و توجه به توانمندی‌ها گفت. نیک فر ارتباطات و فرهنگ را دو جزء لاینفک از یکدیگر دانست و گفت:‌ رسانه‌ها نقش فرهنگ‌سازی دارند و از یکدیگر جدا نیستند. وی با بیان اینکه رسانه‌ها ابزار اصلی ارتباطات در جامعه هستند، افزود: در شرایط فعلی کشور که هجمه‌ها از هر طرف به سمت کشور است، حضور رسانه‌ها می تواند در ارتقای فرهنگ خود باوری، توجه به توانمندی‌های درون کشور و قطع وابستگی به بیگانگان موثر باشد. معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: فرهنگسازی و شناسایی مولفه‌ها و توانمندی‌های صنعتی کشور و همچنین ارائه توانمندی و کیفیت محصولات داخلی و معرفی آنها به مشتریان می‌تواند در رونق تولید و صنعت کشور نقش اساسی داشته باشد.

    

با کمک بخش خصوصی مانند مجتمع فولادمبارکه ۱۴میلیارد دلار سرمایه جذب شد

خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو تاکنون با کمک بخش خصوصی ۱۴ میلیارد دلار سرمایه در معدن و صنایع معدنی جذب کرده و تا افق ۱۴۰۴ نیز ۱۶ میلیارد دلار سرمایه جدید جذب خواهد کرد. خداداد غریب پور با تقدیر از نقش فولاد مبارکه در اجرای واحد جدید گندله سازی در سنگان، تصریح کرد: پیش بینی شده امسال افزون بر ۳.۵ میلیارد دلار پروژه معدنی و صنایع معدنی افتتاح شود و از جمله برنامه‌های افتتاحی امسال، کارخانه احیای مستقیم بافت و واحد جدید گندله سازی در سنگان است. وی با اشاره به حضور مجتمع‌های خصوصی مانند فولاد مبارکه در طرح های توسعه صنعت فولاد و معدن اظهار کرد: توجه به بخش خصوصی از جمله راهبردهای ایمیدرو برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی است و در این راستا، شرکت های بزرگ را با اهداف این حوزه همراه کرده ایم. از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه، توسعه ۱۰ میلیون تنی فولاد هرمزگان و امضای تفاهم نامه با بخش خصوصی برای تکمیل راه آهن منطقه سنگان است.