تولید 70هزار تن آهن اسفنجی در تیرماه توسط فولاد سفیددشت 

با تولید 70136 تن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم شرکت فولاد سفیددشت در تیرماه 98 ضمن افزایش میزان تولید ماهیانه به میزان 1880 تن نسبت به خردادماه و عبور از تولید 70 هزار تن محصول برای نخستین بار از زمان راه اندازی این واحد، برای چهارمین ماه پیاپی رکورد تولید در بزرگترین واحد صنعتی استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید. جمشید علی بابایی مدیرعملیات شرکت با اعلام خبر این موفقیت در سال رونق تولید از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل و همچنین همکاری و همدلی تمامی کارکنان شرکت قدردانی کرد. علی بابایی خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی واحد احیاء مستقیم در آبان ماه 95 ، این واحد صنعتی با مشکلات عدیده ای از قبیل کمبود آب صنعتی، کمبود مواد اولیه و قطعات یدکی مواجه بوده که با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت در همه بخش‌ها، این مشکلات تا حد قابل توجهی مرتفع شدند تا آنجا که در تیرماه سال جاری و در روز ملی صنعت و معدن در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، استاندار و مسئولان و صنعت گران استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، شرکت فولاد سفیددشت برای سومین سال  متوالی بعنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب شد. علی بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم تا پایان سال جاری، شرکت فولاد سفید دشت در میان تمامی واحدهای فولاد استانی پیشتاز خواهد بود.  

گفتنی است سهامداران شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، شرکت فولاد مبارکه با 65 درصد سهام و سازمان ایمیدرو با 35 درصد سهام است. شرکت فولاد سفید دشت چهار محال وبختیاری یکی از طرح‌های هشت گانه فولاد استانی است که در 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد که عملیات اجرایی آن در تیرماه 1386 در زمینی به مساحت 250هکتار آغاز شد. این طرح شامل دو واحد اصلی است. 

واحد احیاء مستقیم به روش میدرکس که در این واحد گندله وارد شده به سایت توسط گاز احیایی در داخل کوره تبدیل به آهن اسفنجی می شود و واحد فولادسازی و ریخته گری که در این واحد آهن اسفنجی بدست آمده در واحد احیاء به همراه قراضه آهن و دیگر افزودنی‌ها در کوره قوس الکتریک EAF ذوب شده و پس از تصفیه‌سازی به صورت اسلب ریخته‌گری می‌شود.

    

رکورد ماهیانه تولید ورق اسیدشویی در فولاد مبارکه

تلاشگران واحد اسید شویی (٢) ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در تیرماه به رکورد ماهیانه تولید ٩٥٤٤٠ تن ورق اسید شویی شده دست یافتند.

    

انتشار آگهی پرداخت سود سهام شرکت فولاد مبارکه

آگهی پرداخت سود سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) به شماره ثبت 7841 و شناسه ملی 10260289464 مربوط به عملکرد سال منتهی به 29 اسفندماه 1397 در سایت شرکت فولاد مبارکه منتشر شد. جهت مشاهده آگهی پرداخت سود دوره مالی 97 به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.