میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید.

به گزارش «انتخاب»؛ شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد. براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است. شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است. سخنگوی قوه قضائیه گفت: مستنداتی از صحنه قتل همسر شهردار اسبق تهران جمع‌آوری شده است. غلامحسین اسماعیلی، ضمن تایید خبر قتل همسر دوم محمدعلی نجفی گفت: در حال حاضر بازپرس ویژه قتل در محل صحنه وقوع قتل هستند. وی ادامه داد: همچنین اکیپ‌های مربوط به کشف جرم، پزشکی قانونی و پلیس آگاهی نیز در محل هستند و مستنداتی هم جمع‌آوری شده است. سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

نجفی: پرونده قتل همسرم در حال بررسی است

شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش گفت: پرونده قتل همسرم در حال بررسی از سوی مرجع قضایی است.

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با فارس درخصوص قتل همسرش گفت: این پرونده در حال بررسی است.

وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.

 میترا نجفی با 5 گلوله به قتل رسیده است

به گزارش الف با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت 5 گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد . بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبر نگار الف گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. 

رئیس پلیس تهران: قاتل همسر نجفی شناسایی شد

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده قاتل همسر نجفی شهردار اسبق تهران شناسایی شد.

به گزارش مهر، سردار لطفی در خصوص آخرین وضعیت شناسایی قاتل همسر شهردار اسبق تهران گفت: در بررسی‌های فنی و آثار و ادله جمع آوری مظنونیت ما به فرد خاصی رسیده است. وی افزود: تا این لحظه کسی دستگیر نشده است.

سردار لطفی از متواری بودن قاتل خبر داد و گفت: طبق یافته‌های ما منظون تحت منظورپلیس فراری است.

میترا استاد همسر دوم نجفی، صبح امروز در خانه‌ای مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسید. به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی، زن دوم محمدعلی نجفی با ضرب گلوله به قتل رسیده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده قاتل همسر نجفی شهردار اسبق تهران لحظاتی پیش شناسایی شد.