جادوی کام‌بک‌ها 

لیگ قهرمانان آسیا برای علیرضا منصوریان، به داستان‌های پرفراز و نشیبی گره خورده است. او در همین تورنمنت با نفت تهران خوش درخشید و خودش را به عنوان یک مربی مستعد و قابل اعتماد تثبیت کرد. دستاوردهای آسیایی این مربی در استقلال اما کمی بعد از صعود از گروه بر باد رفت. تیمی که العین را در تهران شکست داده بود، در زمین حریف 6 گل دریافت کرد. از همان شب واضح به نظر می‌رسید که دوران حضور این مربی روی نیمکت آبی‌ها خیلی زود به پایان خواهد رسید. منصوریان اما این بار با ذوب‌آهن دوباره در آسیا احیا شده است. کم‌تر کسی تصور می‌کرد ذوب حتی از مرحله پلی‌آف آسیا عبور کند اما این تیم بعد از کنار زدن الکویت در اصفهان، با یک کام‌بک استثنایی در زمین الغرافه راهی دور گروهی شد. تساوی در اولین مسابقه این مرحله با الزورا می‌توانست یک اتفاق ناامیدکننده دیگر باشد اما آن‌ها با کسب 6 امتیاز از دو بازی بعدی، حالا شانس اصلی صعود از گروه‌شان به شمار می‌روند. ذوب در این فصل از لیگ قهرمانان، بهتر از سرخابی‌ها نشان داده و اگر راهی دور بعد شود و از یک هشتم نهایی نیز عبور کند، می‌تواند با تقویت شدن در فصل بعد و جذب چند ستاره، در رویای رسیدن به مراحل پایانی مهم‌ترین جام فوتبال باشگاهی در آسیا نیز باشد. 

      


آخرین هشدارها برای پل 

ژوزه مورینیو زمان نسبتا زیادی را صرف کرد تا پل پوگبا را با سبک مدنظر تیم‌اش هماهنگ کند. شاید این یک اشتباه بزرگ از سوی مرد پرتغالی بود. کادر فنی فعلی یونایتد نقشه دیگری در سر دارند. اوله‌گنار سولسشر بر خلاف ژوزه مورینیو که اصرار بر هماهنگ کردن پوگبا با تاکتیک‌اش داشت، تاکتیک تیم‌اش را با پوگبا هماهنگ کرده است. دستیار اول این مربی که در دوران فرگوسن نیز دستیار اول سر الکس محسوب می‌شد، حالا تاکید کرده که یونایتد شیوه بازی‌اش را برای گرفتن بهترین عملکرد از سوی پوگبا تغییر داده و طوری فوتبال بازی می‌کند که این بازیکن در بالاترین سطح از رضایت قرار داشته باشد. پل، مهم‌ترین مهره این روزهای شیاطین سرخ به شمار می‌رود. مایک فیلان پیش از نبرد با بارسا، هشدارهای زیادی برای این بازیکن داشته است. او از پوگبا خواسته که قهرمانی در جام جهانی و همه موفقیت‌های گذشته را فراموش کند و همه تمرکزش را به آینده گره بزند.

    

جنجال یک سکونشین 

هافبک سکونشین این فصل چلسی، از سوی پلیس بازداشت شده است. دنی درینک‌واتر که بعد از قهرمانی با لستر در رقابت‌ها لیگ برتر به یک چهره سرشناس تبدیل شده بود، به چلسی پیوست و مدتی زیر نظر آنتونیو کونته بازی کرد. از زمان ورود ساری اما این فوتبالیست با وجود دریافت دستمزد 100 هزار پوند در هفته، حتی یک بازی در این فصل از لیگ برتر برای چلسی انجام نداده است. درینک واتر بعد از رانندگی در شرایط غیرعادی، بازداشت شد و به جای فیلم گرفتن از نیروهای پلیس و منتشر کردن این فیلم‌ها در صفحه اینستاگرام‌اش، جرم‌اش را پذیرفته است. باشگاه چلسی نیز از جریمه سنگین این فوتبالیست خبر داده و او قرار است به زودی برای دفاع از خودش در دادگاه حاضر شود. هواداران چلسی نیز به شدت از این فوتبالیست انتقاد کرده‌اند. جایی که درینک‌واتر در آن زندگی و رانندگی می‌کند، هیچکس در مقابل قانون برابرتر از دیگران نیست.