مهدی تاج نایب‌رئیس AFC شد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نایب‌رئیس کنفداسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

به گزارش AFC، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که کاندیدای نایب رئیسی AFC بود در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نایب رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد.

با این انتخاب، تاج جانشین علی کفاشیان در این سمت شد.

رقیب مهدی تاج، نماینده‌ای از کشور قرقیزستان بود که از حضور در این رقابت انصراف داد تا مهدی تاج به عنوان تنها کاندیدای این پست به عنوان نایب رئیس آسیای مرکزی AFC انتخاب شود.


برای سفر به دبی؛ 

لیست بازیکنان پرسپولیس مشخص شد 

سرمربی پرسپولیس نام 22 بازیکن را برای سفر به امارات و بازی با الاهلی عربستان اعلام کرد.  به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، بشار رسن، مهدی شریفی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، علی علیپور، ماریو بودیمیر، محمد امین اسدی و سعید کریمی نفراتی هستند که امروز عازم امارات می‌شوند. محمد انصاری، امید عالیشاه، سعید حسین‌پور و سید محمد احسان حسینی در این فهرست حضور ندارند.


قفل محکم فروزان به دروازه تراکتور 

تراکتورسازی با کلین شیت مقابل صنعت نفت به 650 دقیقه بدون گل خورده رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن فروزان، گلر تراکتورسازی موفق شد در دیدار با صنعت نفت دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا هفتمین کلین شیت پیاپی به نامش ثبت شود.

تراکتورسازی در دیدار با استقلال، سایپا، سپاهان، ماشین سازی، پدیده، استقلال خوزستان و صنعت نفت توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و آخرین باری که دروازه فروزان باز شد مربوط به بازی با نساجی است که در دقیقه 73 توسط رحمان جعفری به ثمر رسید و بعد از آن تاکنون یعنی حدود 650 دقیقه دروازه این تیم بسته مانده است.


مصدومیت دوباره قلی‌زاده در بلژیک

هافبک ایرانی تیم شارلوا به دلیل مصدومیت بازی امشب تیمش را از دست داد.

به گزارش sudinfo، در حالی که علی قلی‌زاده هافبک ایرانی مدتی به دلیل مصدومیت دور از ترکیب تیمش بود، انتظار می‌رفت او بتواند در دیدار این هفته تیمش برابر اوپن به میدان برود ولی بار دیگر ناراحتی از ناحیه شکم باعث شد تا قلی‌زاده دیدار فردای تیمش برابر اوپن در پلی اف لیگ اروپا را از دست بدهد. هنوز میزان دوری این بازیکن از فوتبال مشخص نشده است، ولی بعید به نظر می‌رسد او بیش از دو هفته از ترکیب تیمش دور باشد.