حواشی بعد از شکست در دربی همچنان حول استقلال قرار دارد و این تیم در آستانه بازی با سایپا خبر از اخراج مهاجم جوان خود داد.

به گزارش ایلنا، استقلال دیروز باید در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف سایپا می‌رفت. این تیم در روزهای اخیر حواشی زیادی داشت و در آستانه بازی برابر سایپا حواشی این تیم وارد فاز تازه‌ای شد. با تصمیم وینفرد شفر و اعلام فرهاد مجیدی مهدی قائدی بازیکن جوان این تیم در آستانه بازی برابر سایپا از استقلال اخراج شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

با اعلام لیست استقلال برای دیدار با سایپا و در‌ شرایطی که این بازیکن در لیست بازی قرار نداشت، تصمیم به ترک زمین بدون اطلاع کادر فنی گرفت که این موضوع با واکنش فوری کادر فنی و تصمیم بر اخراج او همراه شد.

مهدی قائدی که طی زمان حضور در استقلال حواشی بزرگی را متوجه خود کرده، طی هفته‌های اخیر با توجه به حضور در اردوی تیم امید و همراهی آنها، در جمع استقلالی‌ها حاضر نبود که در بازی دیروز هم با تصمیم شفر در ترکیب قرار نگرفت. 

با این حال این بازیکن جوان در تصمیمی غیر‌حرفه‌ای اردوی تیم را ترک کرد که با اخراج از باشگاه همراه شد و به زودی رای انضباطی قطعی درباره او اعلام خواهد شد.