پیکان در سراشیبی

پیکان برای هشتمین بار متوالی باخت و سپاهان در سومین بازی متوالی گل نخورد تا زردها به صدر جدول برگردند و پیکانی‌ها به سیر نزولی‌شان با دقت ادامه بدهند. 

سپاهان که دور رفت در خانه خودش نتوانسته بود پیکان را ببرد در خانه پیکان این کار را انجام داد تا صدرنشینی پرسپولیس بیشتر از 24 ساعت طول نکشد. سیاوش یزدانی، مدافع سابق پیکان به تیم سابقش گل زد و مدافعان سپاهان هم تا پایان مقاومت کردند تا دقایق گل نخوردن صدرنشین به 324 دقیقه برسد. پیکان هم 363 دقیقه است که نتوانسته دروازه هیچ حریفی را باز کند، چه با مجید جلالی و چه با حسین فرکی.


ماشین خاموش شد

ماشین‌سازی در آستانه کسب سومین برد متوالی در سومین هفته از نیم‌فصل دوم بود اما گل تساوی را در دقیقه 94 از میزبانش پذیرفت. 

علی کریمی در ادامه تلاش‌هایش برای کسب پیروزی و حفظ سپیدرود در لیگ برتر انجام می‌دهد در زمین خودش به برتری مقابل سبزپوشان تبریزی چشم دوخته بود. اما هر دو تیم تبریزی این روزها در اوج‌اند و امتیاز گرفتن از آنها کار ساده‌ای نیست. ماشین‌سازی که دو بازی قبلی را یک بر صفر برده بود این بار هم با گل احسان تاییدی در دقیقه 78 پیش افتاد اما میثم تهی‌دست در وقت‌های تلف‌شده سپیدرود را نجات داد تا شاگردان مهاجری در حسرت هت‌تریک در برد بمانند.