«ریمونتادا؟ ان‌شاءلله!». کریستیانو با این دو کلمه که در حقیقت ترکیبی از زبان اسپانیایی و عربی بود، به استقبال دیدار برگشت با العین رفت. او امیدوار بود تیمش از ریمونتادا یا همان بازگشت به بازی استفاده کند اما شرایط دیدار برگشت نیمه‌نهایی با العین، شرایط عجیبی بود. حریف در همان نیمه اول به دو گل رسید و لحظه‌های دشواری برای تیم میزبان ساخت. رونالدو اما ناامید نبود و مدام به هم‌تیمی‌ها تاکید می‌کرد که آنها هنوز می‌توانند به بازی برگردند. وقتی عبدالرحمن غریب در دقایق پایانی نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، امیدهای کریس و تیمش هم زنده شد. آنها برای نیمه دوم، خواب‌های بزرگی دیده بودند. النصر در نیمه دوم بازی با العین، نمایش توفانی داشت. این تیم دو گل دیگر هم زد تا هم به این مسابقه برگردد و هم امیدهایش را برای رفتن به فینال زنده نگه دارد. زردها بالاخره موفق شدند بازی را به وقت‌های اضافه بکشانند اما ظرف چند دقیقه همه چیز روی سر این تیم خراب شد. ۱۰ نفره شدن از یک سو و خوردن گل سوم از سوی دیگر، امیدهای النصر را به حداقل رسانده بود. عجیب‌ترین صحنه این بازی، از دست رفتن یک موقعیت فوق‌العاده از سوی کریستیانو بود. ضربه او در فاصله یک قدمی با دروازه، به بیرون زده شد تا هواداران النصر به شدت از این اتفاق عصبانی شوند. واکنش آنها به رونالدو در همین لحظه، نشان می‌داد که آنها چقدر ناامید هستند. با این حال همین بازیکن با یک پنالتی در دقیقه 118، تیمش را به بازی برگرداند و کار را به ضربه‌های پنالتی کشاند. حالا دیگر نوبت ضربه‌های مرگبار پنالتی بود که سرنوشت برنده را 

تعیین کنند.

کریس همیشه با زدن پنالتی اول مشکل داشته و به همین خاطر تصمیم گرفت پنالتی سوم تیم را بزند. برای او، این تصمیم بسیار مهمی به شمار می‌رفت. کاری که این بازیکن قبلا در تیم ملی پرتغال هم انجام داده بود. به جای کریس، بروزوویچ پشت توپ قرار گرفت و بلافاصله فرصت را خراب کرد. همین صحنه به نوعی هواداران النصر را در اوج ناامیدی قرار داد. جالب اینکه هر چهار پنالتی‌زن تیم عربستانی در این بازی، خارجی بودند و از بین آنها فقط رونالدو موفق شد دروازه حریف را باز کند. در انتهای بازی هم پس از صعود العین، درگیری‌هایی بین ستاره‌های دو تیم رخ داد تا این بازی، بدترین پایان ممکن را برای کریس و رفقا داشته باشد.

اولین تلاش رونالدو برای بردن لیگ قهرمانان آسیا، فعلا به بن‌بست رسید. بازیکنی که پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را برده، نتوانست به محض حضور در آسیا لیگ قهرمانان را از آن خودش کند. او برای بردن این جام باید به الهلال می‌رفت و برای تیمی بازی می‌کرد که همیشه متخصص قهرمانی در آسیا بوده است. با این وجود کریس همیشه از شکست متنفر بوده و فصل آینده برای قهرمانی به لیگ قهرمانان برمی‌گردد. او و تیمش در این فصل دیگر شانسی برای بردن لیگ عربستان هم ندارند. این عملکرد و دستاوردی ضعیف‌تر از حد انتظار برای این ستاره است.