تیم فوتبال سپاهان که آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، با قبول شکست برابر الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی از مسابقات کنار رفت. این تیم که با انگیزه بسیار زیاد راهی ریاض شده بود تا با جبران شکست خانگی خودش را در مسابقات نگه دارد، با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا پنجمین شکست متوالی این تیم با هدایت «ژوزه مورایس» به ثبت برسد و به اصطلاح زرد پوشان در شکست «گلات» کردند.

سپاهان در حالی این بازی را واگذار کرد که در ابتدای مسابقات برتر از حریف نشان داد. این تیم گل اول را وارد دروازه حریف کرد که البته آفساید اعلام شد. در ادامه باز هم این سپاهان بود که به گل رسید و یک بر صفر از حریف پیش افتاد. اما باز هم ضعف دفاعی به دردسر بزرگ زردپوشان تبدیل شد و نتیجه را کاملا به سود حریف رقم زد. سپاهان این فرصت را داشت که نوار پیروزی‌های متوالی الهلال را قطع کند اما در این امر ناکام بود. 

حالا این تیم باید بار دیگر پیروزی را جست‌وجو کند. آخرین پیروزی سپاهان به ۲۸ آذر و برابر هوادار بر می‌گردد که شاگردان مورایس موفق شدند با پنج گل حریف خود را شکست دهند. پس از آن بازی، سپاهان برابر آلومینیوم، گل‌گهر، شمس‌آذر و دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال شکست خورده است. سپاهان روز سه‌شنبه هشتم اسفند باید در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار گیرد. بازی که برای سپاهان سخت به نظر می‌رسد و باید دید این تیم می‌تواند بار دیگر طعم برد را بچشد یا نه.