دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری هفت دیدار برگزار می‌شود. در این هفته می‌توان گفت جذاب‌ترین جدال برای تیم‌های بهروز عطایی و پیمان اکبری است. دو مربی که در تیم ملی فعالیت می‌کردند و حالا می‌خواهند در لیگ خودی نشان بدهند. البته که شرایط دو تیم اصلا شبیه به هم نیست. فولاد سیرجان با هدایت عطایی هم‌اکنون با هشت برد و کسب ۲۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با انرژی که با شکست مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهداب در هفته پیش به دست آورد، از شاگردان اکبری میزبانی می‌کند. پیکانی‌ها با چهار برد و کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند. عطایی فصل گذشته مرحله نیمه‌نهایی موفق به شکست تیم پیکان شد و راهی فینال شد که البته آن مسابقه هم حواشی زیادی داشت. به نظر می‌رسد این بار هم بازی دو تیم با حاشیه دنبال شود. 

همچنین تیم شهداب که با محرومیت دو جلسه‌ای هوادارانش روبه‌رو شده، به مصاف شهرداری گنبد می‌رود. شاگردان تندروان در شهداب با ۵ پیروزی و کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و برای اینکه به رتبه پایین‌تر سقوط نکنند نیاز به برد دارند. البته شهدابی‌ها با حریف سرسختی روبه‌رو نیستند چرا که تیم شهرداری گنبد با کسب تنها دو پیروزی و هفت باخت هم‌اکنون در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

در دیگر دیدارهای این هفته دو تیم گیتی پسند با هدایت عقیلی و ایفاسرام اردکان با هدایت طلوع‌کیان که به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند به مصاف هم می‌روند و تلاش می‌کنند با کسب پیروزی جایگاه دوم جدول را از آن خود کنند. همچنین‌ مس رفسنجان میزبان چادرملو اردکان است، طبیعت به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود و هورسان رامسر در خانه مقابل نیان الکترونیک خراسان به میدان می‌رود.