آریا طاری

حواشی عجیب بین مسی و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مقدمات جدایی این بازیکن از پاریس را فراهم کرده است. لئو یک سفر تبلیغاتی به عربستان داشته و باشگاه اصلا از این ماجرا استقبال نکرده و او را دو جلسه از همراهی تیم اصلی محروم کرده است. به نظر می‌رسد این ماجرا آخرین رشته الفت مسی و پاریس را نیز از بین خواهد برد. بازگشت احتمالی مسی به بارسا، فقط یکی از انتقال‌های جذاب تابستان پیش رو خواهد بود. یک تابستان که احتمالا برای سه باشگاه رئال مادرید، پاریس و بایرن‌مونیخ به شکلی توفانی سپری خواهد شد.

ویکتور اوسیمن

بدشانسی ناپولی و دریافت گل تساوی از حریف، قهرمانی این تیم در سری آ را یک هفته به تاخیر انداخت. با این حال دیر یا زود این اتفاق رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد ویکتور اوسیمن نیز در پایان این فصل باشگاه را ترک می‌کند. او فصلی استثنایی را در ناپل سپری کرده است. اوسیمن از دو باشگاه پیشنهاد جدی دارد. پی‌اس‌جی و چلسی این بازیکن را می‌خواهند. ویکتور از نوجوانی طرفدار چلسی و دروگبا بوده و شاید همین علاقه او را به استمفوردبریج بکشاند.

هری کین

«تابستون می‌بینمت!». این شعار این هفته هواداران تاتنهام برای هری کین بود. با این حال بعید به نظر می‌رسد هری این فصل هم در اسپرز بماند. او در همین فصل 25 گل در لیگ برتر زده اما باز هم در همه جام‌ها ناکام شده است. هری در همه دوران فوتبالش حتی نتوانسته یک جام به دست بیاورد. به نظر می‌رسد حالا زمان خوبی برای جدایی این ستاره از تیمش باشد. منچستریونایتد، پی‌اس‌جی و بایرن سه مشتری اصلی این مهاجم هستند. تا این لحظه، بایرنی‌ها به او کمی نزدیک‌تر شده‌اند.

کولو موآنی

تصویری که خیلی‌ها از کولو موآنی در ذهن دارند، به خراب کردن موقعیت ایده‌آل دقیقه 122 در فینال جام جهانی روبه‌روی آرژانتین مربوط می‌شود. با این حال این بازیکن به لحاظ باشگاهی فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و با پیشنهادهای زیادی نیز روبه‌رو شده است. بایرن یکی از جدی‌ترین مشتریان این مهاجم فرانسوی به شمار می‌رود اما دورتموند و یونایتد نیز شرایط او را به دقت زیر نظر دارند و به دنبال جذبش هستند. رندال این تابستان از فرانکفورت جدا می‌شود تا در تیمی جدید و حتی شاید در یک لیگ جدید فوتبال بازی کند.

ویلفرد زاها

در چند سال گذشته همیشه زمزمه جدایی زاها از پالاس وجود داشته و همیشه هم این بازیکن در نهایت در تیمش باقی مانده است. با این حال این فصل شرایط فرق می‌کند و او به دنبال ترک پالاس است. آرسنال و یووه دو مشتری جدی این وینگر بااستعداد به حساب می‌آیند. بازیکنی که با وجود همه توانایی‌ها، هنوز نتوانسته حقش را از فوتبال اروپا بگیرد. او شایسته بازی در باشگاه‌های بزرگ‌تری است و شاید این فصل بتواند به این رویا دست پیدا کند. به نظر می‌رسد این آخرین روزهای حضور زاها در ترکیب کریستال پالاس خواهد بود.

جود بلینگام

ستاره خط میانی دورتموند یکی از مهم‌ترین چهره‌های نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. اخیرا یورگن کلوپ از پروسه جذب این بازیکن کنار کشیده و اعلام کرده که لیورپول توانایی پرداخت مبلغ مدنظر دورتموند را ندارد. حالا رئال مادرید و سیتی دو مشتری جدی جود به شمار می‌روند. شنیده می‌شود که این بازیکن به حضور در رئال مادرید علاقه دارد و می‌خواهد به برنابئو برود. با حضور او در کنار کورس و مودریچ، رئالی‌ها صاحب یک خط هافبک استثنایی می‌شوند. به نظر می‌رسد پرز بعد از چند فصل بالاخره دست به جیب شود و این ستاره را به مادرید ببرد. هافبک جوان انگلیسی می‌تواند برای سال‌ها خط هافبک رئال را

بیمه کند.

میلان اشکرینیار

در پنجره زمستانی نقل و انتقالات در یک قدمی حضور در پاریس قرار داشت اما باشگاه اینتر مجوز جدایی او را صادر نکرد. اشکرینیار در اینتر ماندگار شد. قرارداد این مدافع اما در پایان فصل تمام می‌شود و او می‌تواند با قراردادی آزاد به پی‌اس‌جی برود. اشکرینیار دوران درخشانی را در باشگاه اینتر سپری کرده و با این تیم قهرمان سری آ نیز شده است. او حالا می‌خواهد حضور در فینال لیگ قهرمانان را به آخرین خاطره ایده‌آلش از اینتر تبدیل کند. نراتزوری برای رسیدن به فینال، باید روبه‌روی همشهری و دشمن دیرینه‌اش میلان قرار بگیرد.

لیونل مسی

به نظر می‌رسد قهرمانی جام جهانی، نوع نگاه مسی به فوتبال را عوض کرد. او به سقف رویاهایش رسید و دیگر برایش مهم نبود که به هر قیمتی به دنبال بردن جام‌های دیگر باشد. این ستاره تصمیم داشت در پاریس بماند اما بعد از جام جهانی، دیگر پیشنهاد تمدید پاریسی‌ها را نپذیرفت. جریمه این ستاره از سوی باشگاه فرانسوی نیز نشان می‌دهد رابطه بین آنها کاملا شکرآب شده است. آیا لئو دوباره به بارسا برمی‌گردد؟ فعلا احتمال زیاد برای این اتفاق وجود دارد. ظاهرا مسی حاضر است از چیزهای زیادی بگذرد و حقوق کمی هم دریافت کند تا آخرین روزهای فوتبالش را در پاریس پشت سر بگذارد.