رکورد     رونالدو

در جریان پیروزی یک بر صفر یوونتوس مقابل اینتر، کریستیانو رونالدو پس از 11 بازی سری آ در گل‌زنی یا ثبت پاس گل موفق ظاهر نشد اما او به یک رکورد شخصی مهم در این فصل رسید. به نقل از اوپتا، رونالدو در این فصل سری آ تاکنون 103 بار به سمت دروازه رقبا شوت‌زنی کرده و موفق به ثبت 10 گل شده است. به عبارتی تقریبا از هر 10 شوت او یک گل به دست آمده است. در بین بازیکنان شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی، رونالدو حداقل 40 شوت بیشتر از بقیه زده است. هیچ بازیکنی در لیگ‌های معتبر اروپایی در این فصل حتی به مرز 60 شوت زده به سمت دروازه حریفان نرسیده است. 

    


عبور مانزو

یوونتوس با تک گل ماریو مانژوکیچ، اینتر را شکست داد تا با 43 امتیاز پس از 15 بازی سری آ مقتدرانه در صدر جدول قرار بگیرد. مهاجم کروات با گل‌زنی در این بازی به یک رکورد شخصی مهم رسید. به نقل از اوپتا، اکنون ماریو مانژوکیچ در لیگ‌های داخلی مختلفی که به میدان رفته، 150 بار موفق به گل‌زنی شده است. او در لیگ سطح حرفه‌ای کرواسی در 132 بازی موفق به ثبت 56 گل شده است. در 110 بازی بوندسلیگا 53 گل، 28 بازی لالیگا 12 گل و 105 بازی سری آ 29 گل زده است.

    


رکورد   اسپالتی

به نقل از اوپتا، اسپالتی در طول دوران مربیگری خود با امپولی، اودینزه، رم و حالا اینتر، 26 بار مقابل یوونتوس قرار گرفته است. در کارنامه او در این 26 بازی، 20 شکست دیده می‌شود. چهار تساوی و دو پیروزی دیگر نتایج این مربی است. هر دو پیروزی او مقابل بیانکونری با تیم رم به دست آمده است. بیشترین تقابل اسپالتی به عنوان مربی با یک تیم مشخص برابر اینتر بوده است.