آریا   طاری

شکست همیشه هم بد نیست. به خصوص وقتی که واقعیت‌ها را به تیم‌های مختلف نشان می‌دهد. یونایتد بعد از دو شکست پیاپی در شروع فصل، به خودش آمد و متوجه شد که به ستاره‌های بیشتری در ترکیبش نیاز دارد. آنها به سراغ کاسمیرو رفتند و ستاره خط میانی رئال را جذب کردند. یک خرید بسیار هیجان‌انگیز که حالا چالش تازه‌ای را در منچستر جست‌وجو خواهد کرد. هافبک برزیلی سابق کهکشانی‌ها، حالا جدیدترین بازیکنی است که پیراهن هر دو باشگاه رئال و یونایتد را در دوران فوتبالش بر تن داشته است.

خاویر هرناندز

قبل از کاسمیرو، آخرین بازیکنی که در انتقال مستقیم بین منچستریونایتد و رئال مادرید حضور داشت، خاویر هرناندز یا همان چیچاریتو بود. مهاجم مرکزی قرمزها، بین سال‌های 2010 تا 2014 برای این تیم به میدان رفت و سپس یک حضور قرضی کوتاه‌مدت در رئال مادرید داشت. لوئیس فان‌خال علاقه زیادی به بازی این مهاجم نداشت و در دوران حضور در یونایتد، او را به رئال مادرید سپرد. مرد مکزیکی در یک فصل 33 بار برای رئال به میدان رفت و 9 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او در پایان این حضور قرضی، دوباره به اولدترافورد برگشت و این بار به صورت دائمی به لورکوزن رفت.

آنخل دی‌ماریا

در همان فصلی که چیچاریتو راهی رئال مادرید شد، باشگاه یونایتد آنخل دی ‌ماریا را از این تیم جذب کرد و لباس شماره هفت را نیز برای این ستاره در نظر گرفت. لباسی که در یونایتد همیشه اهمیت بسیار بالایی داشته است. این هافبک بااستعداد چهار سال برای رئال بازی کرد اما فقط یک فصل در جمع شیاطین سرخ دوام آورد. دی ماریا شروع خوبی در یونایتد داشت و 10 پاس گل به هم‌تیمی‌ها داد اما هیچوقت در این باشگاه جا نیفتاد و تابستان سال بعدی راهی پی‌اس‌جی شد. کمی بعد منتقدها این بازیکن گرانقیمت را بدترین خرید آن فصل لیگ برتر دانستند.

کریستیانو رونالدو

بدون شک او مهم‌ترین بازیکنی است که بین این دو باشگاه جابه‌جا شده و برای هر دو تیم توپ زده است. کریستیانو در اسپورتینگ چهره شد و مورد توجه الکس فرگوسن قرار گرفت. این یونایتد بود که او را در قامت یک ستاره مهم به دنیای فوتبال معرفی کرد. او 6 سال در عضویت قرمزها بود و بعد از آن با یک قرارداد نجومی راهی رئال مادرید شد و حدود یک دهه در این تیم افتخار کسب کرد. کریس حالا بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه رئال نیز محسوب می‌شود. رونالدو بعد از یک دوره حضور در یووه، حالا دوباره به منچستریونایتد برگشته است. هرچند که شاید حالا دیگر از این تصمیم راضی نباشد!

مایکل اوون

اوون که زمانی اسطوره لیورپولی‌ها بود، سال 2004 به رئال مادرید رفت اما دوران چندان درخشانی در این تیم نداشت و نتوانست به یک ستاره در مادرید تبدیل شود. او بعد از رئال راهی نیوکاسل شد اما سال 2009 یک تصمیم بسیار عجیب گرفت و به منچستریونایتد رفت. تصمیمی که برای لیورپولی‌ها به شدت آزاردهنده به نظر می‌رسید. اوون هم یکی دیگر از آن نفراتی بود که پیراهن شماره هفت یونایتد را بر تن کرد. بهترین خاطره هواداران منچستر از او، باز کردن دروازه سیتی در آخرین لحظات دربی منچستر بود. مسابقه‌ای که با نتیجه چهار-سه به سود تیم سر الکس فرگوسن به پایان رسید.

گابریل هاینتزه

هاینتزه تنها سه سال برای یونایتد بازی کرد اما در همان مدت به یک ستاره محبوب برای هواداران باشگاه تبدیل شد. این مدافع چپ آرژانتینی به خاطر انرژی بالا و فوتبال بازی کردن با همه وجود در اولدترافورد محبوب شده بود. بعد از ورود پاتریس اورا اما گابی تصمیم به ترک باشگاه گرفت و با پیشنهاد رئال مادرید روبه‌رو شد. هاینتزه با پیشنهاد رسمی لیورپول هم مواجه شد اما سر الکس فرگوسن این بازیکن را به رئال مادرید فرستاد. این مدافع دو فصل هم برای رئال مادرید بازی کرد.

رود فن نیستلروی

بعد از پنج سال رویایی در باشگاه یونایتد، قدم بعدی رود فن نیستلروی پیوستن به رئال مادرید بود. او در یونایتد بهترین روزهای ممکن را پشت سر گذاشت و به یکی از بهترین گل‌زنان دنیای فوتبال تبدیل شد. در آخرین ماه‌ها اما رابطه این بازیکن و باشگاه کمی دچار اشکال شد و به همین خاطر او به رئال مادرید رفت و در همان اولین فصل حضور در ترکیب باشگاه، قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. او 60 گل برای رئال مادرید زد و به یکی از بازیکنانی تبدیل شد که در هر دو باشگاه موفق بوده‌اند.

دیوید بکام

جنجالی‌ترین جابه‌جایی بین دو باشگاه، برای بکام رقم خورد. او تنها بازیکن کلاس 92 بود که در این باشگاه بازنشسته نشد. بکام که در آخرین سال‌ها با فرگوسن به بن‌بست رسیده بود، یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد تا برای تیم کی‌روش به میدان برود. او با سانترهای معروفش در رئال هم ستاره شد اما درخششی که در یونایتد داشت را در رئال به نمایش نگذاشت.