اگر تا قبل از مسابقه با نفت مسجدسلیمان کسی تردید داشت که دوران سیدحسین حسینی در استقلال به پایان رسیده، حالا دیگر همه تردیدها در این مورد برطرف شده‌اند. او پس از مدت‌ها این شانس را داشت که خودش را درون دروازه استقلال ثابت کند اما با یک گل به خودی حیرت‌انگیز، آبی‌ها را حسابی به دردسر انداخت.

سید خوش شانس بود که استقلال در این مسابقه شکست نخورد اما به نظر می‌رسد این اشتباه، دیگر آخرین تجربه بازی او برای تیم فکری در این فصل بوده است. معلوم نیست چه بلایی سر این دروازه‌بان آمده که چنین تنزلی برای او اتفاق افتاده است. گلری که در دوران کی‌روش بارها در اردوهای تیم ملی آفتابی شده بود و خیلی‌ها می‌گفتند حتی شانس جدی جانشینی بیرانوند به شمار می‌رود، حالا حتی به عنوان گلر ذخیره هم در استقلال به کار نمی‌آید. سنگربانی که توانسته بود مهدی رحمتی را به نیمکت بدوزد، حالا به محض بلندشدن از نیمکت، تن و بدن تیمش را می‌لرزاند. سیدحسین در حقیقت قربانی نگاه کودکانه‌اش نسبت به فوتبال شد. قربانی همه جاروجنجال‌هایی که به راه انداخت تا دیده شود. وقتی با اولین حاشیه در باشگاه همه مهره‌های تیم را آنفالو می‌کنی، باید در انتظار چنین اتفاق‌هایی باشی. وقتی با اولین مشکل، زیر همه چیز می‌زنی و برای تیم شرط‌های آن‌چنانی می‌گذاری، باید هم در انتظار چنین روزهایی باشی. وقتی به جای تمرین کردن و متمرکز شدن، در مورد ویروس کرونا ویدئو درست می‌کنی و خواهان تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر می‌‎شوی، باید هم به چنین سرنوشتی دچار شوی. وقتی باد به غبغب می‌اندازی و خودت را «بزرگ‌تر» استقلال می‌دانی، باید هم به این روز بیفتی.

آن روز، روز مرگ باشگاهی مثل استقلال خواهد بود که بزرگ‌ترش تا این اندازه ناشیانه توپ را به درون دروازه خودی بفرستد. آن روز، روز مرگ باشگاه استقلال خواهد بود که بزرگ‌ترش، رفتاری شبیه یک پسر نوجوان داشته باشد. معلوم نیست محمود فکری روی چه حساب و کتابی، تا امروز قید فروش این گلر را زده است. حسینی به لحاظ استانداردهای فعلی، فاصله بسیار زیادی با رشید دارد و حالا دیگر ثابت شده است که حتی به عنوان دروازه‌بان ذخیره، تیم را به دردسر می‌اندازد. حضور او هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند و فقط یک بار اضافه روی دوش تیم است. حضور او به جز حاشیه و تشنج، هیچ حاصل دیگری برای استقلال ندارد. آبی‌ها باید هرچه زودتر، عذر این بازیکن را بخواهند. چراکه او با ایستادن درون چارچوب دروازه این تیم، فقط اضطراب هواداران تیم را بالاتر می‌برد.

حسینی در همه هفته‌های فصل گذشته فرصت داشت تا خودش را نشان بدهد و هیچ رقیبی هم نداشت اما به سختی شکست خورد و کاملا ناامیدکننده ظاهر شد. باشگاه به درستی به سراغ جذب یک گلر بهتر رفت و رشید را به خدمت گرفت اما معلوم نیست به چه دلیلی، راه خروج را به گلر قبلی‌اش نشان نداد. شاید تصور کنید این فقط یک اشتباه معمولی بوده اما اگر در پایان همین فصل استقلال قهرمانی را به خاطر دو امتیاز کم‌تر از دست بدهد، حسینی متهم ردیف اول این اتفاق خواهد بود.