هشت هزار و هشتصد و پنجاه و پنج کیلومتر. این فاصله بین چانچئون و لندن است. فاصله بین محل تولد دو ستاره این روزهای تاتنهام که حالا در مساحتی به اندازه یک محوطه جریمه، به هیچ حریفی رحم نمی‌کنند. هری و سون، کیلومترها دورتر از هم متولد شدند اما دست سرنوشت، آنها را به یکی از مخوف‎ترین زوج‌های فوتبال اروپا تبدیل کرد. دو ستاره تیم ژوزه به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای بسیار نزدیک، از رکورد بیشترین گل‌های مشترک یک زوج در تاریخ لیگ برتر عبور می‌کنند. رکوردی که تا امروز، به فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا تعلق داشته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، برخورد با برنلی یک مسابقه دشوار برای تاتنهامی‌ها بود. چراکه این حریف، با دفاعی چند لایه روبه‌روی اسپرز ظاهر شد و دست به هر کاری زد تا دروازه‌اش را روبه‌روی رقیب پرستاره، بسته نگه دارد. این روش تا اواخر نیمه دوم جواب داد اما یک کرنر، همه امتیازهای مسابقه را به حساب آقای خاص واریز کرد. اریک لاملا که به عنوان مهره تعویضی به زمین وارد شده بود، توپ را روی دروازه برنلی فرستاد. هری کین با یک ضربه سر، سون را در موقعیت گل‌زنی قرار داد و ستاره کره‌ای، تنها گل مسابقه را به ثمر رساند تا تاتنهام در پایان هفته ششم، 11 امتیازی شود و در فاصله دو امتیازی صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. این تصویر، اصلا برای هواداران باشگاه لندنی غافلگیرکننده نبود. از شروع این فصل، کین بارها در نقش سازنده ظاهر شده و سون نیز بارها توانسته مهارتش در گل‌زنی را نشان بدهد. هماهنگی این دو نفر در ترکیب تاتنهام، حیرت‌انگیز به نظر می‌رسد. ژوزه مورینیو پس از پیروزی حساس تیمش مقابل برنلی، هماهنگی بین این دو ستاره را حاصل تصمیم‌های خوب پوچتینو دانسته و اعتبار این اتفاق را به سرمربی سابق باشگاه داده است. بر اساس چینش ترکیب اولیه تاتنهام، انتظار می‌رود که سون در نقش سازنده ظاهر شود و کین، مهاجم هدف تیم باشد اما در عمل، این هری است که برای هم‌تیمی‌اش موقعیت خلق می‌کند و او را در مسیر گل‌زنی قرار می‌دهد. سون تا امروز با هشت گل زده، بهترین گل‌زن لیگ برتر به شمار می‌رود و هری کین هم با هشت پاس گل، در صدر جدول پاسورها دیده می‌شود. تاتنهام هم با 16 گل، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. موضوعی که برای ژوزه مورینیو فوق‌العاده مهم به نظر می‌رسد. او همیشه با برچسب «مربی تدافعی» توصیف شده اما برای اسپرز، خواب‌های کاملا متفاوتی دیده است.

کین و سون، از مسیرهای کاملا متفاوتی به پیراهن تاتنهام رسیدند. هری از سال 2004 در عضویت آکادمی باشگاه قرار داشت و از سال 2009 به عنوان عضوی از تیم اصلی تاتنهام شناخته شد. او البته چند حضور قرضی را در باشگاه‌های مختلف تجربه کرد و سرانجام در سال 2014 اولین بازی‌ها را برای تیم بزرگسالان اسپرز انجام داد تا به مرور زمان به یکی از بهترین و محبوب‌ترین مهاجم‌های تاریخ باشگاه تبدیل شود. چهار سال بعد از ورود هری به آکادمی تاتنهام، سون به آکادمی باشگاه هامبورگ رفت و پس از دو سال، به تیم دوم و سپس تیم اول این باشگاه آلمانی راه پیدا کرد. آن‌چه فرصت بهتری برای دیده ‌شدن در اختیار این بازیکن قرار داد، پیوستن به لورکوزن در سال 2013 بود. پس از سپری کردن دو فصل رویایی در این باشگاه، ستاره کره‌ای با پیشنهاد تاتنهام روبه‌رو شد و بی‌درنگ، پیراهن سفید را بر تن کرد. سون یک سال بعد از ورود هری کین به ترکیب اصلی اسپرز، به این باشگاه ملحق شد و فصل‌های درخشانی را در این تیم پشت سر گذاشت. این دو نفر در کنار هم، نمایش‌های شگفت‌انگیزی داشته‌اند و به نظر می‌رسد که در این فصل، به نقطه اوج پختگی رسیده‌اند. هری حالا صاحب بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس است و هواداران اسپرز امیدوارند تا پایان دوران فوتبالش، بخشی از پروژه این باشگاه باشد. سون نیز بدون هیچ شکی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ قاره آسیا به  شمار می‌رود و حتی این شانس را دارد که به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ این قاره شناخته شود. پس از بازی‌های فوق‌العاده او در این فصل، مدیران باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد این ستاره با دستمزد نزدیک به 12 میلیون پوند در هر فصل هستند. سون و کین اما تا امروز در لباس تاتنهام، هیچ جامی به دست نیاورده‌اند و این همان سدی است که آنها می‌خواهند در همین فصل از پیش روی خودشان بردارند.

بیست و نه گل مشترک برای سون و کین در لیگ برتر، آنها را از این حیث به دومین زوج موفق تاریخ این لیگ تبدیل می‌کند. فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا با تاثیرگذاری مشترک روی 36 گل در لیگ برتر، فعلا در این زمینه رکورددار هستند اما با روندی که دو ستاره تاتنهام در پیش گرفته‌اند، به نظر می‌رسد این رکورد خیلی زود شکسته خواهد شد. آن هم به دست زوجی که در زمان تولد، فاصله‌ای بسیار زیاد با هم داشته‌اند و حالا در یک فضای کوچک، با چشم‌های بسته هم همدیگر را پیدا می‌کنند.