یک سال بعد از جدایی آرین روبن، بایرنی‌ها بهترین جانشین ممکن برای او را نیز پیدا کردند. باشگاه آلمانی تابستان گذشته تلاش‌های زیادی برای جذب لروی سانه انجام داده اما سیتی، موافق فروش این ستاره نبود. پس از آن اما، سانه مصدوم شد و برای مدتی طولانی از زمین فوتبال فاصله گرفت. حالا در این تابستان، بایرن مونیخ بالاخره توانسته خرید این بازیکن را قطعی کند و او را با 50 میلیون یورو در اختیار بگیرد. رقمی که برای خرید ستاره‌ای در این سطح، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. آن هم در بازاری که خرید نفراتی مثل دمبله و کوتینیو در ایران، بیش از 100 میلیون یورو هزینه برداشته است. حالا بایرن، ترکیب فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد و در فاز هجومی با مثلث لواندوفسکی، گنبری و سانه، به هیچ حریفی رحم نخواهند کرد. آنها پیراهن شماره 10 را نیز به سانه سپرده‌اند تا رسما او را به عنوان روبن بعدی تیم‌شان معرفی کنند.

سانه در 24 سالگی، یک ستاره تمام‌عیار است و خرید او، نشان می‌دهد که مونیخی‌ها در جذب بازیکن به فاکتور سن نیز اهمیت زیادی می‌دهند. این تیم برای فصل آینده، نوبل 23 ساله را نیز روی خط دروازه در اختیار خواهد داشت. گلری که از حالا خریداری شده تا در سال‌های آینده، جانشین مطمئنی برای مانوئل نویر باشد. لوکاس هرناندز 24 ساله، کواسی 19 ساله، بنجامن پاوار 24 ساله و آلفونسو دیویس 19 ساله نیز، گزینه‌های دفاعی بایرن برای فصل آینده هستند. باشگاهی که با داشتن ستاره‌های جوانی مثل گورتزکا و کومان، به هیچ وجه نگران آینده نخواهد بود.

بایرن در این فصل با هدایت هانسی فلیک، از یک بحران بزرگ رها شد و قهرمانی بوندس‌لیگا را نیز به دست آورد. آنها روی نیمکت هم گزینه درستی پیدا کرده‌اند که هم کار با مهره‌های جوان را به خوبی بلد است و هم می‌تواند یک تیم شگفت‌انگیز برای مونیخی‌ها بسازد.

خرید سانه بدون تردید، یک موفقیت انکارنشدنی برای قرمزهای مونیخ به شمار می‌رود. ستاره آلمانی برای پیوستن به این باشگاه، سه دلیل بسیار مهم داشته است. اول اینکه او پس از مصدومیت، از ترکیب سیتی فاصله گرفت و جایش را به برناردو سیلوا داد. به نظر می‌رسید حتی در صورت رسیدن او به بهترین فرم، باز هم پپ سیلوا و استرلینگ را در دو سمت خط حمله تیمش ترجیح می‌دهد. دلیل دوم، محرومیت سیتی از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بود. سانه با وجود همه درخششی که در زمین فوتبال داشته، هرگز نتوانسته لیگ قهرمانان را فتح کند. دلیل سوم نیز علاقه او برای بازگشت به بوندس‌لیگا بوده است. لروی شانس حضور در جام جهانی 2018 را از دست داد. چراکه در آلمان معمولا به مهره‌های شاغل در بوندس‌لیگا توجه بیشتری می‌شود. او خواهان بازگشت به لیگ آلمان بود تا بتواند در تیم ملی نیز، نقش بسیار مهمی به دست بیاورد. حالا دیگر به نظر می‌رسد او یکی از گزینه‌های ثابت تیم ملی در آلمان در دیدارهای بعدی خواهد شد. بایرن با این خرید، در بوندس‌لیگا دست‌نیافتنی‌تر و در لیگ قهرمانان اروپا، مدعی‌تر خواهد شد.