اولین شب از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، دوئل‌های جذاب، پرگل و هیجان‌انگیز زیادی داشت. آن‌چه بیشتر از هر چیزی در این مسابقه‌ها به چشم می‌آمد، «بازگشت» سه چهره خاص از کابوس‌های بزرگ و تمام‌نشدنی بود. زین‌الدین زیدان، مائوریتسیو پوچتینو و پائولو دیبالا، روزهای پرانتقادی را پشت سر گذاشته بودند اما حالا به همه ثابت کردند که از چه ارزش‌هایی برخوردار هستند. در رسانه‌های مختلف، شنیده می‌شد که زیزو در صورت شکست رئال برابر گالاتاسرای از کار برکنار خواهد شد. جو استادیوم خانگی گالا، کاملا به ضرر کهکشانی‌ها به نظر می‌رسید اما آنها با تک‌گل نیمه اول تونی کروس، توانستند همه امتیازهای این بازی را به دست بیاورند و شغل سرمربی تیم‌شان را نیز حفظ کنند. اشاره تونی کروس به نیمکت تیم پس از باز کردن دروازه تیم ترکیه‌ای، نشان می‌داد که همه مادریدی‌ها خواهان حفظ سرمربی تیم‌شان هستند. رئال در این مسابقه در فاز هجومی فوق‌العاده ظاهر نشد اما بخشی از ضعف‌های دفاعی همیشگی‌اش را برطرف کرد. چهره ویژه این نبرد تیبو کورتوآ بود که بالاخره توانست با چند سیو تماشایی، برای تیمش کلین‌شیت کند. اتفاقی که در رئال مادرید به ندرت برای این گلر رخ داده است. زیزو که همین هفته در زمین مایورکا تسلیم شده بود، حالا با این پیروزی در لیگ قهرمانان آتش انتقادها را سرد کرد. این اتفاق برای پوچتینو نیز رخ داد. مرد آرژانتینی و تیمش که در مسابقه اروپایی قبلی‌اش برابر بایرن به شدت تحقیر شده بودند، این بار پنج بار دروازه ستاره سرخ را باز کردند. هری کین و سون هیونگ مین که این هفته‌ها از فرم همیشگی‌شان دور بودند، هرچه فریاد داشتند بر سر حریف صربستانی‌شان کشیدند! پوچ که مدت‌هاست خندان دیده نشده بود، سرانجام پس از مدت‌ها در پایان این بازی با خوشرویی به سوال‌های خبرنگارها جواب داد و اعلام کرد که بالاخره حاضر شده یک روز مرخصی به همه اعضای تیمش بدهد. حتی با وجود شکست قبلی برابر بایرن، به نظر می‌رسد اسپرز مشکلی برای عبور از این مرحله نداشته باشد. آنها این هفته باید در لیگ برتر خودشان را برای نبرد با لیورپول آماده کنند. مسابقه‌ای که یک چالش بزرگ برای مرد آرژانتینی و تیمش خواهد بود.

بجز زیزو و پوچ، دیدارهای سه‌شنبه‌شب لیگ قهرمانان یک چهره نجات‌یافته دیگر نیز داشت. پائولو دیبالا در دقایق پایانی مسابقه، دو بار موفق به گل‌زنی برای یووه و تیمش را از شکست، به پیروزی رساند. بازی برای تیم ساری به شدت گره خورده بود و به نظر می‌رسید آنها فاصله‌ای با یک شکست خانگی برابر لوکوموتیو مسکو ندارند اما بیانکونری با قدرت برگشت و همه امتیازهای بازی را تصاحب کرد. 

دیبالا تابستان بسیاری سختی را پشت سر گذاشت. یووه این بازیکن را در فهرست خروج قرار داد و بر سر او با منچستریونایتد مذاکره کرد اما دیبالا به هیچ قیمتی حاضر نشد به یونایتد برود. 

او در یووه باقی ماند تا برای جایگاهش مبارزه کند و پس از چند هفته نیمکت‌نشینی، حالا با این دبل فوق‌العاده دوباره به همه نشان داد که باید بخشی از ترکیب ثابت بیانکونری باشد. او یک شب رویایی را پشت سر گذاشت. درست مثل زین‌الدین زیدان و پوچتینو که با پیروزی، فشارها را پشت سر گذاشتند.