اشکان دژاگه کاپیتان اول تیم ملی در جام‌جهانی بود اما با تصمیم شفر هر سه ‌بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. با این اتفاق به نظر می‌رسید پرونده حضور او در تیم ملی ایران برای همیشه بسته شود اما کی‌روش در اقدامی عجیب بار دیگر این بازیکن را به اردو دعوت کرد تا او با شانس حضور در جام‌ ملت‌ها زندگی کند. جالب اینکه مروری بر صحبت‌های کاپیتان در حاشیه تمرین تیم ملی، نشان می‌دهد او به قهرمانی در آسیا امیدوار است. با این وجود اشکان از اینکه تیم ملی بازی‌های دوستانه خوبی نداشته، گلایه دارد و از فدراسیون می‌خواهد تا شرایط را برای موفقیت تیم کی‌روش تغییر دهد.

هنوز وقت داریم

فکر می‌کنم که هنوز وقت داریم و از طرفی چند اردو هم در پیش خواهیم داشت اما فدراسیون هم باید همه سعی خود را انجام دهد تا چند بازی دوستانه مهم با تیم‌های خوب انجام دهیم. سعی می‌کنیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم اما باید ببینیم چه می‌شود. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و بازی‌های خوبی هم انجام دهیم.

قهرمانی آسیا

اردوی تیم ملی برای قهرمانی در آسیا آغاز شده و ما یک بازی سخت پیش‌رو داریم. به هر حال قهرمانی در آسیا سخت است و کار آسانی نیست و ما هم به این شیوه آماده‌سازی عادت داریم اما همانطور که بازیکنان در روسیه با همه توان جنگیدند، در این بازی‌ها هم هر بازیکن از دقیقه اول تا دقیقه 90 می‌جنگد و صددرصد تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی مردم را خوشحال کنیم.

حیف، حیف، حیف

با مسعود شجاعی که حرف می‌زدیم می‌گفتیم که حیف است این تیم بازی تدارکاتی نداشته باشد، همین حالا تیم‌های ازبکستان و امارات بازی داشتند اما ما بازی نکردیم هرچند که به این شرایط عادت داریم و در کل می‌توانم بگویم وضعیت خوب است. درباره بازی با ازبکستان هم باید بگویم که این تیم حریف خوبی برای ماست و امیدوارم که بتوانم به روند خوبم ادامه دهم. حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم بهتر از این هم بشوم.

سال‌های سختی

دو سال سختی کشیدم چراکه زیاد مصدوم شدم و آخرین مصدومیتم هم از ناحیه ‌ای‌سی‌ال بود که پاره شده بود و این مساله فشار زیادی به من وارد کرد و بدترین مصدومیت من بود، ‌اما الان خوب هستم و بعد از مدت‌ها چهار، پنج بازی متوالی و پشت سر هم انجام دادم و شرایط خوب است. به تیم ملی هم دعوت شدم و این یک اتفاق خوب برای من است تا خودم را بتوانم به شرایط خوب برسانم.