ایسنا- مدیرعامل پیشین شرکت هواپیمایی ایران‌ایر معتقد است که باید ضمن نظارت بر فروش بلیت هواپیما، قیمت‌گذاری دستوری را حذف کرد و به ایرلاین‌ها اجازه داد تا متناسب با سرویسی که ارائه می‌دهند، بهای بلیت را از مردم بگیرند. داوود کشاورزیان افزود: به عنوان مثال اگر قیمت تمام شده یک ساعت پرواز ۵۰ دلار است نباید به شرکتی اجازه دهیم آن را ۱۰۰ دلار بفروشد و برعکس نباید فشار بیاوریم که ۲۵ دلار بفروشد. البته حتی اگر یک شرکتی قیمت بلیت هواپیما را ۱۰۰ دلار بفروشد، ممکن است چند هواپیمای مدرن و نو بیاورد و ناوگان خود را نوسازی کند و به درد کشور بخورد اما اگر به او بگوییم باید ۲۵ دلار بفروشد باید به این فکر کنیم که باقیمانده هزینه‌اش را باید از کجا و چگونه تامین کند.